کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه گفت: بعد از ماه مبارک رمضان تدارک افتتاح راه آهن کرمانشاه را خواهیم داشت و اکنون ۴۰ کیلومتر از کار ریل گذاری باقی مانده است.

۶۶ کیلومتر از پروژه راه آهن کرمانشاه ریل گذاری شد

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله رازانی صبح چهارشنبه در بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه اظهار کرد: این پروژه نسبت به دو هفته قبل که از آن بازدید داشتیم پیشرفت خوبی در بخش های مختلف ریل گذاری، محوطه سازی و ایستگاه داشته است. اکنون ۶۶ کیلومتر از کار ریل گذاری انجام شده و کمتر از ۴۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، ریل گذاری ۶۶ کیلومتری کنونی نسبت به یازده کیلومتر فروردین ماه پیشرفت خوبی داشته است.

رازانی با بیان اینکه در تدارک سفر رئیس جمهور به استان هستیم و با دفتر ایشان هماهنگ کردیم، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور هم حساسیت ویژه ای روی پنج مرکز استان که قرار است به شبکه ریلی متصل شوند، دارد. کار ما برای افتتاح این پروژه برای اولین روزهای بعد از ماه رمضان تمام است و جشن رسیدن قطار به کرمانشاه را با مردم می گیریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اخیرا جلسه‌ای با معاونت ساخت وزارت راه برای تامین اعتبارات و مصالح و ملزومات راه آهن کرمانشاه داشتیم، افزود: خصوصا رایزنی خوبی برای تامین تراورس مورد نیاز پروژه از نقاط مختلف کشور از جمله شاهرود، همدان و قزوین شده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.