باشگاه تراکتورسازی نیازمند فسخ قرارداد امید عالیشاه با باشگاه پرسپولیس است تا بتواند این بازیکن را به عنوان بازیکن سرباز جذب کند.

تراکتورسازی خواهان فسخ قرارداد عالیشاه با پرسپولیس شد

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه تراکتورسازی به دلیل شکایت بازیکنان خارجی و سابق خود از پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی محروم شده است، با درخواست رسمی به باشگاه پرسپولیس، از این باشگاه خواسته است که قرارداد امید عالیشاه را فسخ کند تا تراکتورسازان بتوانند این بازیکن را به عنوان سرباز جزو سه سهمیه آزاد خود که بعد از پنجره رسمی نقل‌ و انتقالات است، جذب کند.

از این رو باشگاه تبریزی مذاکراتی را با سرخپوشان پایتخت انجام داده و در حال‌ رایزنی با این باشگاه هستند. همچنین باشگاه تراکتورسازی مشروط کردن صدور کارت پایان خدمت احمد نوراللهی را به فسخ قرارداد پرسپولیس با عالیشاه تکذیب کرده است.

این باشگاه به ایسنا اعلام کرد: صدور کارت پایان خدمت احمد نوراللهی به ما مربوط نمی‌شود. ارگان‌های مربوطه باید نامه کسری خدمت این بازیکن را تایید کرده و سپس آن را برای ما ارسال کنند و ما نیز طبق قانون کارت پایان خدمت این بازیکن را صادر خواهیم کرد. این موضوع به هیچ وجه به امید عالیشاه و ماجرای قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس مربوط نمی‌شود. ما با پرسپولیس برای فسخ قرارداد عالیشاه مذاکره کرده‌ایم و شرطی برای آنها نگذاشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.