یزد- مدیرکل ارشاد استان یزد گفت: در نمایشگاه علوم قرآنی یزد بیش از سه هزار عنوان کتاب با موضوع کتب قرآنی و بیش از هزار نرم افزار قرآنی عرضه می شود.

سه هزار عنوان کتاب درنمایشگاه علوم قرآنی یزدعرضه می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی غیاثی ندوشن پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نمایشگاه علوم قرآنی در یزد همزمان با ۱۰ استان دیگر کشور امروز عصر در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) محمودآباد برپا می شود.

مدیرکل ارشاد استان یزد گفت: این نمایشگاه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر۱۷ خرداد با حضور مسئولان استان یزد و جمعی از فعالان قرآنی افتتاح می‌شود و به مدت ۱۰ روز از ۱۷ تا ۲۶ خردادماه برای بازدید عموم دایر است.

غیاثی ندوشن افزود: با توجه به اینکه مردم یزد شب‌های رمضان استقبال بیشتری از برنامه هایی نظیر بازدید از نمایشگاه دارند، ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت ۲۱ تا یک بامداد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هشت شهرستان از مجموع ۱۰ شهرستان استان یزد برای برگزاری این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و البته هدفگذاری وزارت ارشاد برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در شش شهرستان بوده است اما با توجه به آمادگی‌هایی که در شهرستان‌های استان یزد وجود دارد، فراتر از تعهدات خود عمل کرده‌ایم.

وی افزود: این نمایشگاه امسال تنها در شهرستان‌های تفت و مهریز برگزار نمی شود که البته در این شهرستان ها برنامه های دیگری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

غیاثی ندوشن اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب با موضوع کتب قرآنی و بیش از هزار نرم افزار قرآنی عرضه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مورد علت برگزاری این نمایشگاه در یک حسینیه گفت: متاسفانه یکی از مشکلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رابطه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نداشتن مکانی ثابت و درخور است لذا از قابلیت حسینیه‌های یزد که معمولاً به غیر از ایام محرم و صفر بلااستفاده هستند، برای برپایی نمایشگاه‌ها بهره‌ گرفته شده است.

غیاثی ندوشن اظهار داشت:همزمان با نمایشگاه امسال یزد، نمایشگاهی از آثار هنرمندان استان با مضامین قرانی، نمایشگاه عفاف و حجاب، موسسات قرآنی، بخش کودک و نوجوان،  نمایشگاه نسخ قرآنی، بخش خوشنویس و کتابت قرآن و غیره نیز دایر خواهد شد.

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.