بجنورد- علمای اهل سنت خراسان شمالی با انتشار بیانیه ای اقدام بزدلانه گروهک های تروریستی در تهران را محکوم کردند.

علمای اهل سنت خراسان شمالی اقدامات تروریستی تهران را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین، در پیام محکومیت اقدامات تروریستی تهران علمای اهل سنت خراسان شمالی آمده است: کوردلان و بی خبران از دین و مذهب با ادعای اسلام، فاجعه ای را در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی به وجود آوردند که در هیچ آیین و مسلک آسمانی به آن جواز داده نشده است.

بگذرد از اسلام که سراسر رحمت و شفقت و همدلی و اتحاد و انسجام بین همه مسلمین، بلکه همه جوامع بشری است و هرگز اجازه ترور و انفجار و انتحار را نمی دهد.

این کوردلان بزدل در ماه مبارک رمضان با حمله به زائران بارگاه حضرت امام و مجلس شورای اسلامی که نماد ملی یک کشور است و فقط منتخبان و خبرگان یک ملت در آن حضور دارند، نشان دادند که بویی از اسلام حقیقی نبرده اند و هیچ ارتباطی با دین و مذهب ندارند.

لذا ما علمای اهل سنت خراسان شمالی(مدیران و مدرسین حوزه های علمیه و ائمه جمعه و جماعات استان) با محکوم کردن این حملات تروریستی، عرض تسلیت داریم به محضر مقام معظم رهبری و آحاد مردم فهیم ایران و آرزوی صبر جزیل به بازماندگان این حادثه و طلب علو درجات به شهدای این واقعه داریم و شفای عاجل برای مصدومان را از درگاه خداوند مسئلت می نماییم و خدا قوت هم عرض می کنیم به همه نیروهای امنیتی و نظامی.

یادآور می شود؛ حسین جلالی مسئول دفتر نماینده بجنورد در مجلس و حسین بنی اردلان دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خراسان شمالی در حادثه تروریستی ساختمان اداری مجلس به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.