شهرکرد-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های فاخر فرهنگی است که باید در شأن امام رضا (ع) برگزار شود.

جشنواره کتابخوانی رضوی باید در شأن امام رضا (ع) برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی گفت: ملت ایران این افتخار بزرگ را دارند که میزبان امام رضا (ع)، حضرت شاهچراغ و حضرت معصومه (س) هستند و این موضوع مایه خیر و برکت در زندگی آنان است.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های فاخر فرهنگی است که باید در شان امام رضا (ع) برگزار شود.

مردانی با تأکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره رضوی، تصریح کرد: انتظار است هر نهاد و دستگاهی در حد تلاش و بضاعت خود بتواند متولیان را در برگزاری هرچه بهتر جشنواره یاری دهد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز با تشریح اهداف جشنواره رضوی اظهار کرد: این جشنواره در قالب فردی و خانوادگی و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی اقشار مختلف جامعه با زندگی ائمه اطهار(ع) برای دومین سال پیاپی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار می شود.

فرهاد خلیل مقدم گفت: کتاب‌های مسابقه این جشنواره از ۱۹ فروردین ماه جاری بصورت فایل فشرده و کتاب مکتوب در کتابخانه‌های عمومی استان در دسترس علاقمندان گذاشته شده است و متقاضیان فرصت دارند پاسخنامه‌ها را از یکم تا دهم تیرماه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان برای برگزاری بهتر این جشنواره را ضروری دانست و تصریح کرد: در این جشنواره نه تنها از افراد منتخب در بخش فردی و خانوادگی تجلیل می شود، بلکه از دستگاه ها و نهادهایی که در این جشنواره حضور فعالی داشته باشند، قدردانی خواهد شد.

گفتنی است،  هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان در استان های مختلف کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.