شهر کرد-نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:تروریست ها ی مهاجم به ساختمان مجلس شورای اسلامی این قدر خوار و ذلیل هستند که با لباس مبدل و در پوشش زنانه به خانه ملت حمله ور شده و توان مقابله رویا رو با رزمندگان در جبهه های نبرد و مناطق سوریه را ندارند.

تحرکات تروریستی روز گذشته در تهران ریشه در سفر خاور میانه ای ترامپ دارد

خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین،؛آمریکا را جرثومه فساد نام برد و خاطر نشان ساخت: ما امروز شاهد هستیم هر کجای منطقه خاور میانه ناامنی،کشتار و خون و خونریزی وجود دارد ۲ رد پا وجود دارد اول آمریکا و سپس عربستان سعودی و فرقه های افراطی و تند رو وهابیت که دست پرورده رژیم خائن و دست نشانده آل سعود می باشند.

ربیعی فرادنبه خاطر نشان ساخت: کسانی که در تریبون‌های جهانی صحبت از صلح و آرامش می‌کنند، امروز باید پاسخگو باشند که چه کسانی به مسببان این حادثه سلاح می‌فروشد و چه کسانی به این افراد آموزش می‌دهند؟!

وی با محکوم نمودن حرکات ترویستی در هر نقطه تاکید کرد:آمریکایی که دم از انسان‌دوستی و صلح جهانی می‌زند، آیا پاسخی در این رابطه دارد؟ چه کسانی در دنیا پشتیبان و تقویت‌کننده تروریست های تکفیری در سوریه،ایران و اروپا هستند؟

ربیعی فردانبه ادامه داد،سردمداران استکبار بر این باورند با این اقدامات پلید و غیر انسانی می‌توانند حرکت شتابان ملت بزرگ ایران را مختل  و مردم عزیز و قهرمان ما را در رسیدن به آرمانهای بلند امام و شهدا مایوس نمایند غافل از اینکه این گونه حرکتهای کور ملت  ما را آبدیده و بیش از هر زمان دیگر منسجم تر و با انگیزه تر در پیمودن مسیر عدالتخواهی و مبازه با ظلم و ستم بین المللی خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به حضور چند عنصر خود فروخته و آمریکائی روز گذشته در مجلس اشاره کرد و تصریح کرد:دیروز بنده و همکارانم حدود ساعت ده و نیم متوجه حمله ۳ فرد ترویست تکفیری به ساختمان مجلس شورای اسلامی که خانه ملت می باشد در سالن انتظار ولی کوچکترین خللی در عزم و اراده نمایندگان حاصل نشد و خدمتگزاران شما در خانه ملت با صب ،متانت و بردباری به کار خود ادامه داده و دستور کار مجلس همچنان مورد ارزیابی و دقت نمایندگان قرار داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.