مشهد- امام جمعه مشهد گفت: دلداده انقلاب این عناصر ایثارگر هستند و این درست نیست کسانی که مدعی مدیریت نظام هستند از جلادهای سال ۶۰ دفاع کنند تا فقط قدرت را به دست بگیرند و رقیب را کنار بزنند.

حمایت از جلادان دهه ۶۰ برای کسب قدرت صحیح نیست/مدافع شهید و خط شهادت باشید

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد با تبریک میلاد امام حسن(ع) اظهار کرد: در دوران امام حسن(ع) جریان انقلابی و اسلامی و مکتبی اسلام قرار بود جهانی شود و در مقابل آنها هم عده‌ای قدرت یاب بودند که می‌گفتند قرآن بهانه است و قدرت اصل است و باید آن را بگیریم، امروز هم جریان‌هایی سیاسی قدرت یاب هستند و همه هستی انقلاب و اسلام را به حراج می‌گذارند تا خودشان قدرت را به دست بگیرند و رقیب را کنار بگذارند و به جایی می‌رسند که از ناپاک‌ترین جریان‌هایی که در تاریخ این کشور به وجود آمده که همان جریان منافقان است دفاع می‌کنند تا یک اردوکشی از بی‌دین‌ها درست کنند و قدرت را به دست بگیرند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: شما که مدعی مدیریت این نظام هستید باید مدافع شهید و خط شهادت باشید. مدافع جلاد شدید و از منافق و جلاد دفاع می‌کنید؟ این منافقان جنایات زیادی کردند و در عملیات مرصاد وقتی وارد اسلام آباد غرب شدند، مریضان بیمارستان را همه قتل عام کردند. حالا شما مدافع آنها شدید؟ جنایات منافقان در این کشور بی‌سابقه است و دختر بچه سه ساله را سوزاندند.

وی افزود: داعش مولود نامشروع منافقان هستند اما نسل سوم انقلاب برابر اینها ایستاده است و تفاوتی با نسل دوم بعد از ۳۰ سال ندارد؛ در تمام آرامش و امنیت مجلس شورای اسلامی جلسه‌اش را اداره می‌کرد و خللی در جریان مجلس وارد نمی‌شود و در یک اتاق گیر کرده و هلاک می‌شوند، این نیروی ایثارگر ما و این پاسدار ما همچنان می ایستد که عزیز شهید ۳۰ سال قبل در مقابل منافقان همین گونه ایستاد.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: شما باید مدافع منافقان شوید؟ هیچ جریان سیاسی نجس‌تر از منافقان نیست و روی جنایات پهلوی را نیز اینها سفید کردند. از یک جلاد حمایت می‌کنید و سبب می‌شود که ناله رهبری بلند شود که جای جلاد و شهید را عوض نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.