بجنورد- امام‌جمعه بجنورد گفت: یهود، اسرائیل و وهابیان مثلث شومی هستند که با آمریکا دست‌به‌دست داده و فاجعه ایجاد می‌کنند.

یهود، اسرائیل و وهابیان مثلث شوم فاجعه‌ها هستند
به گزارش قدس انلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد بابیان اینکه عربستان هم‌پیمان آمریکا است، اظهار کرد: هدف ترامپ از نخستین سفر خارجی خود به عربستان، تحریک کردن آل سعود برای نشانه گرفتن ایران بود.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یقین دارد عربستان برای ایجاد فاجعه هم مسیر و نوکر آمریکا است.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند ایران را به‌عنوان مرکز تروریسم به دنیا معرفی کنند اما نخواهیم گذاشت به این هدف خود برسند.
خطیب نماز جمعه بجنورد بابیان اینکه ایران قربانی تروریسم است، بیان کرد: کشور از سال ۶۰ تاکنون فاجعه‌های تروریستی زیاده دیده و جوانان بسیاری فدا کرده و صد درصد با تروریسم و اقدامات آنان مخالف است.
حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: ایران تنها کشوری است که از ابتدا تاکنون در مقابل تروریسم ایستادگی کرده و از کوچک‌ترین تهدیدی نخواهد ترسید.
زلزله‌زدگان استان فراموش نشوند
خطیب نماز جمعه بجنورد در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه مسئولان خراسان شمالی به فریاد زلزله‌زدگان برسند، گفت: مردم صدمه‌دیده زلزله اخیر استان فراموش نشوند و هرچه سریع‌تر با انجام عملیات بازسازی از چادرنشینی نجات داده شوند.
یعقوبی بابیان اینکه یک لودر به‌تنهایی برای تخریب مناطق زلزله‌زده کافی نیست، اظهار کرد: مدیریت بحران خراسان شمالی برای سرعت بخشیدن به عملیات بازسازی و نجات مردم زلزله‌زده، انقلابی عمل کند.
وی تأکید کرد: مسئولان همان‌طور که در زمان انتخابات نیروها را بسیج کردند تا کارها سریع انجام شود، برای بازسازی مناطق زلزله‌زده نیز نیروها را بسیج کنند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: با گفتن اینکه چه کسی غذای گرم و چه کسی غذای سرد به زلزله‌زدگان داده است، مشکلات مردم حل و کارها پیش نخواهد رفت.
منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.