دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، ابطال انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران را رد کرد.

با توضیح وزارت بهداشت ابطال انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران رد شد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  دکتر علیرضا استقامتی، بیان چنین مطلبی را خلاف واقعیت و مصداق تشویش و تخلف عنوان کرد و گفت: به علت بروز مشکل جزئی فنی که در فرایند رای گیری هم بی تاثیر بود، موضوع بلافاصله پیگیری و علی رغم بی تاثیر بودن در نتیجه به منظور از بین بردن هر گونه شبهه و برای صیانت از آراء اقدامات لازم در جهت رفع اشکال انجام شد.

وی تصریح کرد: اشکال رخ داده بدون هیچ ملاحظه ای با مسئولان انجمن علمی و کمیته برگزار کننده انتخابات در میانگذاشته شد و مقرر شد که به منظور صیانت از حتی یک رای و رفع هر گونه شائبه در خصوص عدم ثبت رای، انتخابات از ابتدا آغاز شده و کلیه افرادی که تا آن لحظه در انتخابات شرکت کرده بودند، در دو مرحله به انتخابات دعوت شدند.

استقامتی با بیان اینکه تا کنون تمامی افرادی که مجددا به رای گیری دعوت شده بودند، رای خود را ثبت کرده اند، افزود: جهت تنویر افکار عمومی و تاکید بر مدل اصلی مورد تایید وزارت بهداشت باید بگویم که صحت و اصالت انتخابات بر هر ملاحظه دیگری، اولویت دارد و این موضوعات به اطلاع تمامی اعضای انجمن رسید.

وی تصریح کرد: تمامی موارد توسط کمیسیون انجمن های علمی وزارت بهداشت مورد بررسی و مداقه کافی قرار خواهد گرفت و هدف این کمیسیون و وزارت بهداشت، صیانت از آرای اعضای انجمن های علمی است.

استقامتی در پایان یادآور شد: کمیسیون انجمن های علمی از همه تقاضا می کند که در جهت ارتقای این حرکت نوآورانه(برگزاری انتخابات الکترونیک انجمن علمی پزشکان عمومی) که در کشور کم سابقه است، همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.