رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مقابل اعتراضات ما سکوت می‌کنند، و رفتارهای مشکوکی انجام می‌دهند که این برخوردها بر دامنه اعتراضات خواهد افزود.

شاهد رفتارهای مشکوک در انتخابات شورا هستیم/ در مقابل اعتراضات سکوت می‌کنند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  پرویز سروریدرباره بازشماری نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ما هر روز تردیدمان نسبت به نحوه برگزاری انتخابات از این نظر که یک مقاومت عجیبی برای بازشماری آرا است، بیشتر می‌شود.  

وی افزود: در حالی که رئیس مجلس، وزیر کشور و دیگر مسئولان تأکید بر بازشماری آرا داشتند، ولی این اتفاق صورت نمی‌گیرد.  

وی افزود: اعتراض ما مبنی بر بازشماری آرا بوده است که در شهر تهران این اتفاق نیفتاده و برخلاف وعده‌هایی که داده بودند، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر تهران نیز تأیید شد و اعتراض ما به جایی نرسید و آنها نیز پاسخگو نبودند.  

سروری افزود: اقدامات صورت گرفته در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مشکوک بوده است و چرا این همه مقاومت برای بازشماری آرا صورت می‌گیرد؟ چرا اجازه نمی‌دهند در فرایند قانونی، موضوع رسیدگی شود؟ چرا حاضر نیستند از عملکرد خود دفاع کنند؟  

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در انتخابات، مجری و ناظر از یک جریان بودند و هیچ ناظری از نامزدها بر سر صندوق‌های رأی حضور نداشت و این شائبه وجود دارد که تخلفاتی براساس گزارش‌های واصله اتفاق افتاده باشد.  

سروری بیان داشت: در مقابل اعتراضات ما سکوت می‌کنند، و رفتارهای مشکوکی انجام می‌دهند که این برخوردها بر دامنه اعتراضات خواهد افزود.  

وی گفت: ما معتقدیم علتی برای مقاومت در بازشماری آرا وجود دارد و قطعاً این موضوع را همچنان پیگیری خواهیم کرد تا شفافیت در نحوه برگزاری انتخابات احراز شود.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.