اهواز-نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در پی تشدید درگیری ها در منطقه پتک باغملک خواستار جلسه فوری معاون امنیتی وزارت کشور برای حل مساله و اعزام نیروی بیشتر برای کنترل بحران شد.

جلسه فوری با معاون امنیتی وزارت کشور در خصوص درگیری های پتک باغملک

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هدایت الله خادمی در این نامه که در کانال رسمی خود به انتشار گذاشته است، خطاب به ذوالفقاری معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور اظهارکرد: موضوع درگیری دو سال در شهرستان باغملک ادامه دارد.
وی افزود: همانطور که استحضار دارید بیش از ۲سال است که درگیری بین دو طوایف از همتبارانم و حوزه انتخابیه وجود دارد، بیش از ۲۰ کشته و دهها زخمی و فراری آورده و متاسفانه تاکنون هرچه مسئولین استاتی تلاش کرده اند قادر به حل مشکل نشده اند.
 نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک ادامه داد: لذا تقاضا مندم از استان های دیگر کمک و یا این استان های دیگرسپرده شود تا مشکل حل شود وضعیت فعلی منطقه چنین است، همه افراد مسلح شده اند، همدیگر را قتل و عام می کنند، خودشان به قول خود می خواهند عدالت را اجراء کنند چون تصورشان اینکه شاید عادلانه رفتار نشود.

تصور همگی مردم در خصوص ناتوانی در کنترل این مهم باعث ایجاد درگیری و توسعه آن ها توسط طوایف دیگر که اختلافات قبلی باهم دارند شده و یا می شود، اولین باری است که یک درگیری طایفه ای این همه زمان برده و نیروی انتظامی و نهادهای دیگر انگیزه ای و یا توان مدیریت آن را ندارند، این وضعیت اقتدار نظام را زیر سئوال برده و باعث گردیده که هرکس اسحله ای  در دست و زن و بچه مردم را تهدید، اذیت و به قتل برساند در چه منطقه ای چنین وضعیتی وجود دارد.
خادمی عنوان کرد: بنابراین خواهشمندم که این آخرین اتلاف وقت و مماشات باشد و این مشکل را عادلانه و با اقتدار و استفاده از نیروهای خارج از استان حل و فصل نمایید تا بیش از این اقتدار نظام خدشه دار نشود و دشمنان سوء استفاده ننمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.