در روزهایی که شورای چهارم و مجموعه شهرداری در حال جمع بندی اقدامات و عملکرد خود هستند تا شهری با شاخصه های مدیریت جهادی را به شورای پنجم و مدیریت آینده تحویل دهند، جریان منتخب در پی تخریب و فضاسازی است.

شورای منتخب هم به تاسی از دولت، در پی تخریب رقیب است

  به گزارش «قدس آنلاین»،  اصلاح طلبان با تاسی به دولت یازدهم که همه ناکارآمدی و ضعفهای خود را به دولت قبل حواله می کرد یک خبط استراتژیک را مرتکب می شوند غافل از اینکه اصولگرایان شهرداری را در اوج موفقیت واگذار می کنند.

کار شبانه روزی شهرداری در ۱۲ سال اخیر مقایسه تهران کنونی با سال ۸۴۴ را سخت کرده است اما بداخلاقی های سیاسی اصلاح طلبان باعث شده است که با نادیده گرفتن این زحمات از انصاف دور بمانند و در دوره جدید شورای شهر، مردم نگران ساده ترین خدمات شهری باشند.

اصلاح طلبان طی ۴ سال ریاست جمهوری نشان دادند که اساسا نمیتوانند اداره بهتر امور را انجام دهند بلکه تمام کاستی ها را به  مقام مسئول قبل ربط می دهند و حال نیز در دور پنچم شوراها این اتفاق افتاده است و با عنوان «تهران، شهر سوخته» مسئولیت را از خود ساقط کرده و تمام مشکلات را به شهرداری نسبت می دهند.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به دادن عنوان شهر سوخته به تهران توسط اصلاح طلبان بیان کرده  است: اظهارات اصلاح طلبان جو سیاسی دارد.

وی این را هم گفته است که بهتر است به جای جوسازی به شناخت و رفع مشکلات شهری بپردازند نه اینکه فضا را طبق معمول سیاسی‌تر کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و مشکلات را به دوش شهردار قبل بگذارند.

قناعتی تصریح کرده: در صورتی که کاستی و مشکلی در مدیریت شهری قبل مشاهده شد شهردار را به شورای شهر دعوت کنند و  ابهامات را رفع کنند نه اینکه با فضاسازی جو را متشنج کرده و عملکرد شهرداری را زیر سوال ببرند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار داشته: خوشبختانه اقدامات شهرداری از جنس کارهایی است که مردم آن را می‌بینند  و با آن سر و کار دارند و جایی نیست که افراد با اطلاعات غلط و اشتباه اغراض سیاسی و شخصی خود را دنبال کنند.

وی ادامه داده: جک استراو در مصاحبه با بی‌بی‌سی ورلد می‌گوید، نشانه تحریمی در این شهر ندیدم اما اصلاح طلبان این شهر را  شهر سوخته می دانند و درصدد تخریب رقبای سیاسی خود هستند و از دایره انصاف خارج شده اند.

قناعتی گفته: نادیده گرفتن زحمات شهرداری و خدمات مسئولان شهری اهانت به زحمت کشان شهرداری است و عنوان شهر سوخته به تهران بعد از اینهمه سال تلاش برای آبادانی تهران از انصاف به دور است.

منتخبان شورای پنجم و منتقدان شهرداری ۳۰۰ کیلومتر خطوط مترو، تونل ها و بزرگراه های حکیم و صدر و امام علی (ع) و اتمام پروژه های بر زمین مانده میراث مدیریت دولت اصلاحات توسط مدیریت جهادی طی ۱۲ سال را نشان از سوختگی پایتخت می  دانند.

به نظر می رسد اصلاح طلبان می دانند که سطح توقعات مردم بالا رفته، و حالا در شرایطی که آشفتگی در میان منتخبان شورای پنجم در نخستین گام با اختلاف انتخاب شهردار شروع شده از همین رو به نفع آن هاست که با سیاه نمایی زمینه را برای کم کاری آینده خود باز کنند.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.