ایلام- نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا با همراهی و همکاری وزارت نفت، مجمع نمایندگان و مسئولان استان، دفتر مدیریت نفت و گاز را به طور مستقل در استان ایلام مستقر کنیم.

دفتر مدیریت نفت و گاز به طور مستقل در ایلام ایجاد می شود

قدس آنلاین، گروه استان‌ها- غلامرضا محمد مرادی: جلال میرزایی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه استان ایلام یکی از استان های غنی در حوزه نفت و گاز است، اظهار داشت: استان ایلام از ۱۱ درصد ذخائر گازی و شش درصد منابع نفتی کشور برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام نقش بسزایی در تشکیل، تثبیت، حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی داشته اند، افزود: با توجه به حجم ذخائر عظیم نفت و گاز در استان ایلام، نباید اشتغال و بیکاری به دغدغه اصلی خانواده های ایلامی تبدیل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مسئولان کشوری و استانی باید به این استان مرزی توجه جدی داشته باشند و برای توسعه همه جانبه آن تلاش کنند، بیان داشت: با ایجاد و توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن ها در استان ایلام؛ می توان زمینه اشتغال حداقل ۲۰۰۰ نفر از افراد جویای کار در استان را فراهم کرد.

جلال میرزایی با بیان اینکه با توجه به این همه ذخایر عظیم  و تلاش برای ایجاد و توسعه صنایع مختلف نفت و گاز در استان، استقرار دفتر مدیریت مستقل نفت و گاز در استان ایلام ضرورتی اجتناب ناپذیر است، یادآور شد: استقرار و آغاز به کار این دفتر در استان نفت خیز ایلام به طور مستقل؛ یکی از مطالبات بحق مردم، نمایندگان و مسئولان استان است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یکی از همسایگان شایسته استان ایلام است و دفتر مدیریت نفت و گاز غرب کشور سالیان متمادی است که در آن مستقر شده است، خاطرنشان ساخت: در این استان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی زیادی ایجاد شده و در حال توسعه است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختمان این دفتر چند سالی است که در ایلام احداث و به سوژه تلخ رسانه ها تبدیل شده و مطالبه جدی مردم، نمایندگان و مسئولان استان ایلام از مسئولان ارشد وزارت نفت، استقرار دفتر مدیریتی مستقل در استان ایلام است، تصریح کرد: ما به دنبال انتقال دفتر مدیریت نفت و گاز غرب کشور از کرمانشاه به ایلام نیستیم اما استقرار دفتری مستقل در استان را ضروری می دانیم و تحقق آن را با جدیت دنبال می کنیم.

جلال میرزایی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا با همراهی و همکاری وزارت نفت، مجمع نمایندگان و مسئولان استان، دفتر مدیریت نفت و گاز را به طور مستقل در استان ایلام مستقر کنیم، تأکید کرد: امیدواریم که با عنایت مسئولان ارشد کشوری، در آینده نزدیک شاهد افتتاح و استقرار این دفتر مهم نفت و گاز در ایلام باشیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.