اهواز- رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک از برگزاری رقابت های کشتی فرنگی دانش آموزی در این شهرستان بعداز وقفه بیش از ۵ سال خبرداد.

 مسابقات کشتی دانش آموزی در اندیمشک برگزار می شود

کیومرث آریان متین در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه در راستای ارتقا کمی وکیفی کشتی دراندیمشک باهمکاری هیات کشتی اندیمشک و تربیت بدنی آموزش و پرورش دراسفند۹۵دررده سنی نونهالان ونوجوانان کشتی دانش آموز ی برگزارشد، اظهار کرد: این مسابقات با استقبال خوبی از طرف باشگاه های پایه کشتی شهرستان  برخوردار شد.
وی افزود: پس از برگزاری موفقیت آمیز این مسابقات میزبانی قهرمانی  خوزستان در کشتی فرنگی و آزاد به اندیمشک واگذار شد.
رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک ادامه داد: اکنون پس سال ها که خاطره ای از کشتی دانش آموزی مانده بود با همت ریاست اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان اندیمشک برگزاری این مسابقات با میزیانی هیات کشتی  و تربیت بدنی آموزش وپرورش این شهرستان انجام خواهدشد.
آریان متین گفت: این مسابقات در دهم و یازدهم تیر ماه در رده های سنی نونهالان و نوجوانان انتخابی تیم منتخب خوزستان جهت اعزام به رقابت های کشوری  در اندیمشک برگزارخواهد شد.
وی بابیان اینکه بیش از پنج سال است که مسابقه استانی نداشتند، عنوان کرد: در گذشته به صورت محدود و گزینشی کشتی گیردانش آموزی انتخاب می کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.