زنجان- معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب با اشاره به اینکه شاخص توزیع آب در روستاهای استان زنجان ۱۰ بیشتر از میانگین کشوری است, گفت: ۱۲ میلیون جمعیت روستایی از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

۱۲ میلیون جمعیت روستایی از آب شرب بهره‌مند می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، شاهین پاکروح در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه در کل کشور پروژه­‌های فراوانی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: یک حرکت بزرگ و جهادی در این حوزه در کل کشور اتفاق افتاده ‌و استمرار این تلاش سبب تصویب بودجه کلان در این حوزه شده است.

وی با اشاره به هدف شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی هدفش این است که 12 میلیون نفر جمعیت روستایی از نعمت آب شرب استفاده کنند.

پاکروح با بیان اینکه مبلغ دریافتی هر لیتر در مناطق شهری 500 تومان است، خاطرنشان کرد: هزینه تهیه آب در هر لیتر یک هزار و 200  تومان است و این نشان دهنده آن است که ما در هر لیتر فقط 40 درصد بهای تمام شده را از مردم دریافت می­‌کنیم و حتی در مناطق روستایی این رقم  به کمتر از 25 درصد می­‌رسد.

وی ابراز کرد: باید با این همت دولت و نظام که بودجه­‌های فراوانی را برای این کار تخصیص می­‌دهند باید کاری کنیم که پروژه­‌های جدید در حد مطلوب باشند و به مردم خدمت کنیم.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب با بیان اینکه  شاخص میزان توزیع آب روستاها در استان زنجان 10 درصد بیشتر از میانگین کشوری است, تصریج کرد: این نشان می­‌دهد که اقدامات استان زنجان در توزیع آب شرب به روستاییان موفق بوده و توانسته در چند سال اخیر 20 میلیارد تومان اعتبار را به این فعالیت­‌ها اختصاص دهد.

وی تاکید کرد: شیرین‌تر از این خدمات وجود ندارد که اهالی روستا از آب شرب روستایی بهره‌مند شوند و باید پروژه­‌های اجرا شده کیفیت مطلوب را داشته باشد.

پاکروح با اشاره به رسالت بزرگ این شرکت افزود: به 2 میلیون و 500 هزار نفر آبرسانی شده است و این اقدامات سبب ماندگاری افراد در روستاها می­‌شود و هیچ خدمتی شیرین تر از این وجود ندارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.