بروجرد- دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی لرستان گفت: سیاست خارجی روحانی فاقد یک دکترین هوشمندانه است.

سیاست خارجی روحانی فاقد یک دکترین هوشمندانه است

به گزارش قدس آنلاین، بهرام بیرانوند در این باره اظهار کرد: صحبت‎های برخی از سیاستمداران ما دشمن را دچار توهم کرده است، حال آنکه چهره واقعی این مردم چهره‎ای عاشورایی است، به طوریکه هر گاه خطری نظام را تهدید می‎کند، مردم با جانشان برای دفاع به صحنه می‎آیند.

وی عنوان کرد: در حالی چهره واقعی مردم و موضع آنها از دهانه تفنگ‌هایشان به دشمن ابلاغ شده و خواهد شد که دشمنان به واسطه صحبت برخی از اشراف و دنیاطلبان دچار توهم شده‎اند، البته ملت ایران قطعأ این توهم را از ذهن دشمنان ما برده و خواهند برد.

نماینده پیشین مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جهموری جوگیر شد و حرف‌هایی زد که مردم ضرر و تاوان آنها را می‎پردازند.

بیرانوند تصریح کرد: آقای روحانی قطعأ باید پاسخگوی ملت ایران و تاریخ باشد.

وی در ادامه در خصوص نحوه مدیریت سیاست خارجی تیم رئیس جمهور روحانی و برداشت آنها از مذاکره عنوان کرد: به نظر می‎آید که سیاست خارجی آقای روحانی فاقد یک دکترین هوشمندانه است، به طور مثال آنها در عرصه بین‎الملل برای دادن امتیاز به مذاکرات ورود کردند. 

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی لرستان خاطر نشان کرد: در حالی تیم دولت شعار تعامل با غرب و آمریکا را سر دادند که تلقی غربی‎ها از تعامل متفاوت از تلقی تیم آقای روحانی بود.

بیرانوند تاکید کرد: آنچه آقای روحانی و تیم او نسبت به تعامل با غرب و ترجمه این تلقی می‎گویند، این است که ما می‎خواهیم با غرب روی یک میز بنشینیم و در یک گفت‎وگوی برد برد با آنها تفاهی کنیم، حال آنکه در تلقی غربی‎ها و اتفاقا تلقی غالب منظور از تعامل آمادگی برای واگذاری امتیازات بزرگ و پشت سر هم است.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی آقای روحانی مبنی بر اینکه سایه جنگ و تهدید را از سر کشور بر می‎دارد، گفت: بدون شک سایه جنگ و تهدید را اراده برای مقاومت و ایستادگی برطرف می‎کند، نه آمادگی برای دادن امتیازهای نجومی.

نماینده پیشین مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این گفته آقای روحانی مبنی بر برداشتن سایه جنگ و تهدید از سر ملت که برخی سیاستمداران نیز آن را تکرار کردند، حرفی است که تنها افراد ساده‎لوح ممکن است به آن گوش بدهند، تازه باورش هم نخواهند کرد.

بیرانوند با اشاره به موضع‎گیری برخی‎ها نسبت به سر دادن شعار مرگ بر آمریکا نمایندگان مجلس در جریان حملات تروریستی ۱۷خرداد ماه خاطر نشان کرد: آنهایی که گفته‎اند، اقدامات تروریستی چه ربطی به آمریکا دارد، احتمالأ پینوکیوهای سیاسی هستند.

وی تاکید کرد: اگر کسی نفهمد و نداند که همه این توطئه‎ها زیر سر آمریکا است، تعجب دارد که چطور ممکن است، خود را نماینده مردم بداند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه آمریکا ام‎الفساد قرن است، تصریح کرد: تامین مالی، آموزش و تسلیح گروهک تروریستی داعش توسط آمریکا صورت می‎گیرد، حال اگر شعار مرگ بر آمریکا به کسی برخورده است، او قطعأ باید در جهان‎بینی‎اش تجدیدنظر کند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که دولت آقای روحانی باید چه تغییراتی در مدیریت و نحوه اداره کشور به خرج دهد؟ بیان کرد: بخشی از مردم به آقای روحانی رأی دادند که وعده‎های انتخاباتی همچون حل مشکل معیشت، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را برطرف کند.

وی اظهار کرد: به عبارت بهتر هیچ کس هیچ وکالتی به آقای روحانی برای دادن امتیاز به دشمن نداده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.