۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 537787

سرمربی تیم‌ ‌ملی انگلیس از کسب تساوی برابر اسکاتلند ابراز رضایت کرد و هدف نخست تیمش را صعود به جام جهانی دانست.

رضایت سرمربی انگلیس از تساوی در خاک اسکاتلند

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس دیشب (شنبه) در انتخابی جام جهانی روسیه برابر همسایه خود اسکاتلند قرار گرفت و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه‌ ۲  بر یک از این تیم عقب بود توانست به تساوی ۲ بر ۲ برسد و یک امتیاز حساس را به دست بیاورد تا هم چنان صدرنشین گروه خود باشد.

گرت ساوت گیت بعد از بازی شب گذشته در نشست خبری خود ، گفت‌: گل هری کین اتفاق بسیار مهمی برای ما بود.  اگر می‌باختیم شرایط خیلی سخت می‌شد ولی خوشبختانه توانستیم در ثانیه‌های پایانی با هوشیاری هری کین به گل برسیم. این همان چیزی است که من می‌خواهم. باید این را نشان دهیم که شکست ناپذیر هستیم و در شرایط بحرانی می‌توانیم به بازی برگردیم و نتیجه‌ را جبران کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی انگلیس ‌اضافه کرد: ما با شایستگی جلو افتادیم ولی متاسفانه در عرض چند ‌دقیقه در نیمه دوم عملکرد خیلی ضعیفی داشتیم. روی دو ضربه ایستگاهی دروازه‌ ما باز شد. نباید چنین گل‌هایی را دریافت کنیم. برایم خیلی مهم بود که بعد از این دو گل زانو نزنیم و تسلیم نشویم و خوشبختانه همین هم شد.

سرمربی جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس که جانشین الردایس شده است، ‌اضافه کرد: در مجموع هدف ما صعود به جام جهانی  ۲۰۱۸ روسیه است و در حال‌ حاضر در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار داریم. البته هدف ما در این بازی هم کسب برد بود. برای برد به این جا آمده‌ایم.

هری کین که در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ عملکرد ضعیفی داشت، در بازی شب گذشته پاسخ منتقدانش را داد و گل مهمی را برای تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس به ثمر رساند تا مورد تمجید سرمربی قرار گیرد. ساوت گیت در پایان  سخنان خود درباره گلزن اول این روزهای تیمش، گفت‌: من اصلا در طول بازی به این مسائل فکر نمی‌کنم که آخرین باری که هری کین برای تیم‌ ‌ملی گل زد چه زمانی بود، من کاملا به توانایی‌های او باور دارم و می‌دانم که او چه بازیکن خوب و با کیفیتی است. برای او خیلی خوشحال هستم که توانست ارزش‌هایش را بار دیگر  نشان دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.