یزد - شهردار یزد از خرید ۵ دستگاه اتوبوس شهری خبر داد و گفت: این ۵ دستگاه اتوبوس تا آخر این هفته در مسیر های شلوغ و پرتردد شهر به کار گرفته خواهد شد.

۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری یزد اضافه خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد رضا عظیمی زاده در سیصد وهشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزداظهارداشت: وسایل بازی پارکها در خیلی از مکانها استاندارسازی شده واگر مکان و پارکی وجود دارد که هنوز استانداردسازی نشده اعلام شود تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

وی از احداث ۵ آبنما در ۵ نقطه شهر خبر داد و افزود: پارک هفتم تیر که یکی از مکان هایی هست که برای آن آبنما در نظرگرفته شده بود که این هفته آبنمای آن به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار تصریح کرد: در سه روز گذشته با توجه به مشکل در کیفیت قیر ارائه شده ، آسفالت معابر انجام نشد و مقرر شد که  آزمایشات مختلف در قیر ارائه شده انجام شود و پس از تائید کیفیت قیر، مجدد کار آسفالت معابرانجام شود.

عظیمی زاده از تکمیل پروژه پل شهید قهاری سعید خبر داد و افزود: این پروژه تقریبا در حال تکمیل شدن می باشد و هم اکنون اجرای عملیات  بدنه سازی پل در دستور کار قرار دارد.

وی از احداث  بیست عدد ساعت بزرگ در میادین سطح شهر خبر داد و همچنین یادآور شد در راستای اجرای  طرح خیابان داروخانه تا داروخانه جلسات مختلفی در حال برگزاری می باشد و  چند مورد تملک انجام شده و بقیه تملکات در دست اقدام می باشد .

در ادامه نشست رئیس شورای اسلامی شهر یزدبا اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: شهادت تعدادی از مظلومین بی گناه در حادثه اخیر به دست عوامل داعشی نشان از بی دینی این گروه بود و خوشبختانه با درایت و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان عج سایر عواملی داعشی دستگیر شدند تا سایه امنیت همچنان بر کشور عزیزمان حکم فرما باشد.

عضودیگرشورای اسلامی شهر یزد به برخی از  مسائل و مشکلات پیش روی شهر اشاره  و افزود: زیرگذر سه  راه حکیمیان  در طول روز دید مناسبی ندارد که خطراتی را برای رانندگان در بر دارد که شهرداری باید نسبت به رفع این مشکل برنامه ریزی کند.

سیده حمیده وزیری به کندی اجرای عملیات آزاد سازی در اطراف میدان ابوذر اشاره کرد و گفت: باید در جلسات مختلف هرچه سریعتر پلاک های باقی مانده در اطراف میدان ابوذر تملک شود و نسبت به آزاد سازی آن جهت رفع گره ترافیکی اقدام شود.

استاندارد نبودن و بروز نبودن وسایل بازی کودکان در پارکها ، تسریع در اجرای طرح خیابان داروخانه تا داروخانه و ساخت روگذر پل میدان مهدیه و معلم  جهت کاهش ترافیک شهری، از دیگر مواردی بود که سیده حمیده وزیری عضو شورای اسلامی شهر یزد به آنها اشاره کرد.

در ادامه جلسه علنی سید محمد رضا مدرسی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد ضمن قدردانی از نیروهای اطلاعات ، سپاه و نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت گفت: افرادی که خرده می گرفتند که چرا نیروهای ما در هزاران کیلومتر خارج از مرزها حضور دارند و نسبت به این حضور انتقاد داشتند در حادثه اخیر مشاهده کردند که اگر رشادت نیروهای مدافع حرم در خارج از مرزها نبود امروز به راحتی در جای جای ایران شاهد این گونه حوادث تروریستی بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.