​ایلام- فرماندار چرداول گفت: انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سرابله پس از بازشماری آرا تأیید شد.

انتخابات شورای شهر سرابله تأیید شد

مراد یگانه روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بدنبال اعتراض یکی از کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سرابله، بازشماری آرا صورت گرفت، اظهارداشت: در یکی از صندوق های اخذ رأی در شمارش آرا اشتباه جزئی صورت گرفته بود و برای اطمینان خاطر شهروندان و کاندیداها تمامی صندوق های اخذ رأی مجدداً بازشماری شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ نفر در مدت یک هفته کار بازشماری آرا را انجام دادند، افزود: با بازشماری آرا نسبت به نتایج اولیه تنها یکی از کاندیداها که نفر چهارم شده بود به رده ششم تنزل پیدا کرد.

فرماندار چرداول به نفرات منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سرابله اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پس از باز شماری آرا آقایان بهزاد عربی، کیومرث گراوند، روح الله ماهیگیر، روح الله پری زاد و جواد پورقیصر بعنوان اعضای اصلی و آقایان احمد فتاحی و نقی فریادیان بعنوان اعضای علی البدل برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سرابله انتخاب شدند.

مراد یگانه با اشاره به اختلاف انگشت شمار آرای نفر پنجم و ششم، بیان داشت: پس از بازشماری آرا، اختلاف رأی بین نفر پنجم و ششم تنها ۹ رأی بوده که این اختلاف اندک اهمیت حضور تک تک افراد در انتخابات را مشخص می کند.

وی با تأکید بر لزوم همکاری شورای شهر با تمامی دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی در راستای پیشبرد اهداف شهری، یادآور شد: امیدواریم با همدلی و همکاری، تمامی اعضای شورای شهر بتوانند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.