اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۳۰۰ گردشگر خارجی از ملیت های مختلف جهان از این امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل بازدید کرده اند.

بیش از ۶ هزار گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل بازدید کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان اظهار داشت: روزانه به طور متوسط ۵۰ تا ۷۰ گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل بازدید می کنند که بیشتر آن ها ملیت اروپایی دارند.
وی با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری مذهبی در کشور تصریح کرد: در حال برنامه ریزی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی در کشور هستیم و در این زمینه کارهای خوبی در حال برنامه ریزی و انجام است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به ورود راهنمایان گردشگری ۳۹ کشور جهان با عنوان کنوانسیون ۲۰۱۷ در بهمن سال گذشته به این آستان مقدس افزود: به دنبال این رویداد از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده جلیل القدر هستیم که حاکی از تاثیر زیاد ورود و بازدید راهنمایان خارجی از این آستان مقدس است.
حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان از به تصویر کشیده شدن و معرفی آن امامزاده در رسانه ها و سایت های خارجی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته شاهد معرفی این امامزاده در مجله تراول فرانسه بودیم که این امامزاده را به عنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد معرفی کرده بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی موزه آستان خبر داد و گفت: در این موزه نسخه های خطی، کتاب های قدیمی و همچنین مجموعه عکس های گذشته تا حال این آستان به نمایش گذاشته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.