سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا با وجود پیروزی برابر مقدونیه از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

نارضایتی سرمربی تیم ملی اسپانیا از پیروزی مقابل مقدونیه

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به سختی توانست مقدونیه را شکست دهد.

شاگردان لوپتگی با نتیجه‌ ۲ بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی‌رسد.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: این طبیعت فوتبال است، تیمی که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکند، پشیمان می‌شود. می‌توانستیم با نتیجه‌ بهتری بازی را به پایان برسانیم. به جای این که بازی ۳ بر صفر شود ۲  بر یک شد. حریف می‌توانست ما را مجازات کند و گل دوم را هم به ثمر برساند.

لوپتگی ادامه‌ داد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. حریف قصد داشت که روی ضد حملات، دروازه‌ ما را تهدید کند و پیش از این هم برابر ایتالیا بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود. خوشبختانه مهم کسب سه امتیاز بود که در نهایت به آن دست پیدا کردیم.

سرمربی لاروخا به ستایش از ایسکو پرداخت و گفت‌: ایسکو از آمادگی بالایی برخوردار است و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او توان بازی کردن در وسط میدان و کناره‌ها را دارد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ایتالیا در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.