بندرعباس- صبح دوشنبه تشییع پیکر شهیده «فاطمه رنجبری زاده تمبانویی» از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در تهران با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

پیکر شهیده حادثه تروریستی تهران در بندرعباس تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم از مقابل امامزاده‌ سیدمظفر(ع) به سمت صداوسیما مرکز خلیج‌فارس برگزار و پیکر آن مرحومه جهت تشییع و تدفین راهی شهرستان میناب شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردم به وجود آمده است و قدرت خود را در سایه الطاف الهی و با حمایت مردم کسب کرده است.

سردار رضا ترابی افزود: این حرکت‌های تروریستی که در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی هم وجود داشت، هیچ مانعی برای پیشرفت و حرکت ایران اسلامی نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: این حرکت تروریستی در تهران نمی‌تواند باعث کند شدن حرکت انقلاب اسلامی‌شود و باعث عزت، انسجام و وحدت بیشتر مردم در برابر استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا خواهد بود.

همچنین برادر شهیده «فاطمه رنجبری زاده تمبانویی» افزود: این شهیده فرزندی نداشته و در تهران اجاره‌نشین بوده و برای کسب‌وکار در تهران زندگی می‌کردند.

خلیل رنجبری زاده تمبانویی افزود: ۴۰ سال سن این شهیده بود و برای کار خیری راهی مجلس شده بود که با این حادثه تروریستی مواجه شد.

وی با بیان اینکه در مسیر تاکسی‌های بندرعباس-میناب این شهیده با فردی مواجه و درد و دل‌هایش را می‌شنود، اضافه کرد: شهروندی ابراز نیاز کرده و از درماندگی و مریضی پدرش می‌گوید که خواهرم شماره تماسش را گرفته و قول مساعد برای مطرح کردن مشکل این شهروند از طریق نمایندگان مجلس را می‌دهد.

برادر شهیده رنجبری زاده تمبانویی خاطرنشان کرد: پس از سفر به تهران و رفتن به بیمارستان و باز کردن گچ دستش راهی مجلس می‌شود و در سالن انتظار مراجعه‌کنندگان با این حادثه تروریستی مواجه و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

پیکر شهیده فاطمه رنجبری زاده تمبانویی ساعت ۱۶ امروز از میدان دفاع مقدس میناب به سمت میدان شهدا تشییع و پیکر این شهیده در بهشت‌زهرا(س) شهرستان میناب تدفین می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.