یزد- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اقدامات تروریستی نشان از اوج استیصال دشمنان اسلام بوده وبا یک برنامه ریزی مناسب باید یادواره‌ای در خور شان این عزیزان برگزار شود .

اقدامات تروریستی نشان از اوج استیصال دشمنان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین ، احمد ابراهیمی با اشاره به حوادث تروریستی تهران، ضمن محکومیت این اقدام ضد انسانی گفت: اقدامات تروریستی نشان از اوج استیصال دشمنان اسلام است . 

وی افزود: با همه این توطئه‌ها مطرح کردن محوریت شرارت بودن ایران اسلامی واقعاً جای سوال دارد، هر چند این اتهامی است که از سوی دشمنان قسم خورده‌مان به ما نسبت داده می‌شود . 

وی شهادت بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم مومن و انقلابی ایران به دست عوامل فریب خورده استکبار و منافقین کوردل را نشان از مظلومیت ایران اسلامی دانست . 

ابراهیمی با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای مظلوم که ناجوانمردانه ترور شدند، تاکید کرد: لازم است با برنامه‌ریزی مناسب ترتیبی اتخاذ شود تا یادواره‌ای در خور شان این عزیزان برگزار شود . 

مدیر کل بنیاد شهید استان در پایان نیز خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بداند با این توطئه‌های کورکورانه هرگز نمی‌تواند خللی به عزم آهنین مردم مسلمان و انقلابی میهن اسلامی وارد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.