بردسکن- رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن اعضای جمعیت هلال احمر شعبه این شهرستان را ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به جمعیت ۷۴ هزار نفری بردسکن این تعداد کمتر از یک درصد جمعیت شهرستان هستند.

کمتر از یک درصد جمعیت شهرستان بردسکن عضو جمعیت هلال احمر هستند

احمد رضاپور  در حاشیه مراسم تجلیل از امدادگران و جوانان فعال این شعبه گفت: با توجه به گسل معروف درونه در منطقه و  دیگر حوادث غیر مترقبه نیاز است خانواده ها به شعار هلال احمرکه  هر خانواده یک امدادگر اجرایی کنند و خودشان را عضو جمعیت هلال احمر کنند.

وی عنوان کرد: در شهرستان بردسکن ۹۰۰ نفر عضو داوطلب، امدادگر و جوانان  می باشند که فقط ۳۰۰ نفر آنها جز نیروهای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان می باشند.

رضاپور بر ارتقاء آموزش خانواده ها در برابر حوادث غیر مترقبه  تاکید کرد و گفت: بحث آموزش برای خانواده ها باید به یک آموزش همگانی تبدیل شود.

درپایان این مراسم با حضور بخشداران مرکزی ، انابد و شهرآباد از تعدادی از امدادگران فعال جمعیت هلال احمر بردسکن که در طول سال فعالیت های چشمگیری داشتند تجلیل به عمل آمد.

همچنین دراین مراسم  از جواد صولت به عنوان یکی از خیران شهرستان که درتمامی برنامه ها با جمعیت هلال احمر بردسکن همکاری دارد تجلیل به عمل آمد و با  اهداء لباس فرم  به عنوان امدادگر جمعیت  هلال احمر به حاضران معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.