نیروهای جبهه مقاومت مستقر در منطقه صنعتی حملات گسترده ای را از محور جنوبی منطقه علیه مواضع تروریست های تحریر الشام و سایر گروه های تروریستی در اردوگاه درعا آغاز کردند.

عملیات ارتش سوریه و مقاومت/ دهها تروریست در پاکسازی درعا به هلاکت رسیدند +نقشه میدانی و تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای سوری و مقاومت از صبح امروز عملیات جدیدی را با پشتیبانی یگان  موشکی حزب الله لبنان و جنگنده های روسی در بخش مرکزی و جنوبی شهر درعا آغاز کردند.

نیروهای جبهه مقاومت مستقر در منطقه صنعتی حملات گسترده ای را از محور جنوبی منطقه علیه مواضع تروریست های تحریر الشام و سایر گروه های تروریستی در اردوگاه  درعا آغاز کردند و موفق شدند در همان ساعت اولیه خطوط دفاعی تروریست ها را در ورودی اردوگاه در هم بشکنند.

سپس نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود توانستند در بخش شمالی اردوگاه بعد از درگیری شدید با تروریست ها بر منطقه «تجمع مدارس» به طور کامل مسلط شوند و حدود ۲۵ تروریست را از پای دربیاورند.همزمان یگان موشکی مقاومت مواضع تروریست ها را به شدت در بخش مرکزی و جنوبی اردوگاه مورد هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت در حال حاضر تثبیت مواضع خود در مناطق پاکسازی شده را در اولویت عملیات خود قرار داده اند و به زودی عملیات جدید را در بخش مرکزی و جنوبی اردوگاه اغاز خواهند کرد.

از سوی دیگر نیروهای سوری مستقر در بخش های دیگر از شهر موفق شدند حملات گروه های تروریستی در محور های «درعا بلد،طریق السد و العباسیه» را رصد و بعد از درگیری شدید با تروریست ها، حملات را به طور کامل خنثی کنند.

نیروهای سوری توانستند در درگیری با تروریست ها در سه محور ذکر شده حدود ۵۰ تروریست را از پای دربیاورند.

یک فرمانده میدانی در گفتگو با خبرنگار «مشرق» اعلام کرد: عملیات نیروهای مقاومت در بخش مرکزی و جنوبی درعا تا پاکسازی کامل شهر ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که نیروهای سوری و جبهه مقاومت طی دو هفته گذشته با اعزام چند گروه از نیروهای سوری و مقاومت به شهر درعا، قصد عملیات بزرگی جهت پاکسازی تمام شهر و رسیدن به مرز کشور را دارند.

 

 

 

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.