رصدخانه / از زلزله در کابینه تا اعلام برائت از ابوعزراییل

پشت پرده رشوه به تلگرام

خبرنگار/ پاول دوروف- بنیان‌گذار «تلگرام» - در توییتی نوشت: در سفر پارسال تیم شرکت ما به آمریکا نهادهای دولتی این کشور دوبار کوشش کردند به برنامه‌نویسان ما رشوه بدهند و «اف‌بی‌آی» هم مرا زیر فشار گذاشت.

نخستین توییت ملانیا

باشگاه خبرنگاران/ ملانیا و بارون ترامپ- همسر و پسر رئیس جمهور آمریکا- با تأخیر ۵ ماهه وارد کاخ سفید شدند و ملانیا اولین توییت خود را در اولین شب اقامت با انتشار عکس محوطه کاخ سفید منتشر کرد.

گزینه های شهرداری تهران

فرارو/ الیاس حضرتی- عضو فراکسیون امید- در توییتی نوشت: شانس محسن هاشمی و محمود حجتی، برای شهرداری تهران از بقیه بیشتر است.

وصیت شاه سعودی

جام نیوز/ عبدالعزیز- پادشاه عربستان- در وصیت نامه خود نوشته است: مراقب یمن باشید که عزیز نشود زیرا که عربستان ذلیل خواهد شد و خیر و شر عربستان در یمن نهفته است.

فشار بر وزیر بهداشت  

سلامت آنلاین/ حریرچی- سخنگوی وزارت بهداشت- درباره کرسی وزارت بهداشت در دولت دوازدهم گفت: با توجه به محبوبیت دکتر قاضی زاده هاشمی و استقبال افکار عمومی، فشار بر این است که ایشان این پست را قبول کنند.

اتهام؛ همدستی با دوحه

فردا/ به موجب برخی اطلاعات، در پی تنش عربستان و قطر، بزودی ولیعهد سعودی به اتهام همسویی و همکاری با قطر برکنار و پسر شاه سعودی به تخت پادشاهی نزدیک می شود.

سکوت و سکوت

تسنیم/ به گزارش ای آر وای نیوز، نخست وزیر هند در نشست خبری سازمان همکاری شانگهای در پاسخ به پرسش خبرنگار پاکستانی که درباره ظلم و ستم در کشمیر پرسید  به جای پاسخ، تنها سکوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.