فومن- معاون فرماندار فومن گفت: حضور هر از چند گاه یک ماشین جمع‌آوری زباله در سطح شهرستان در بحث تفکیک از مبدا نشان از عملکرد نامطلوب مجموعه پسماند شهرستان است.

عملکرد شهرداری فومن در مدیریت پسماند نامطلوب است

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد عامر در جلسه کارگروه پسماند که در سالن اجتماعات فرمانداری فومن برگزار شد، با اشاره به مصوبه سال ۹۵در خصوص طرح جامع مدیریت پسماند توسط شهرداری‌ها و بخشداران فومن،‌اظهار کرد:وضعیت پسماند فومن متاسفانه بدلیل ضعف مجموعه شهرداری و در راس آن شهردار مطلوب و قابل رضایت نمی‌باشد.

وی با بیان اینکه مساله پسماند در فومن به حالت بازی درآمده است، افزود: حضور هر از چند گاه یک ماشین جمع‌آوری زباله در سطح شهرستان در بحث تفکیک از مبدا نشان از عملکرد نامطلوب و بازی دادن مجموعه پسماند شهرستان است.

عامر با بیان اینکه متاسفانه مجبور به ارائه گزارش در خصوص وضعیت پسماند شهرستان به مسئولین مربوطه می‌باشیم، خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری ماسوله در زمینه مدیریت پسماند قابل قبول است به گونه‌ای که شاهد تفکیک زباله از مبدا به صورت مستمر و منظم در این شهر می‌باشیم.

وی به عملکرد شهرداری ماکلوان فومن در بحث پسماند اشاره کرد و گفت:وضعیت پسماند در ماکلوان از ابتدای آغاز کار قابل قبول بوده اما در حال حاضر نیازمند پیگیری و جدیت بیشتر است.

معاون فرماندار فومن در پایان به مدیریت پسماندهای پزشکی و زباله‌های عفونی در شهرستان اشاره و اظهار کرد: انتظار است تا پایان هفته جاری گزارشی آخرین وضعیت پسماند و تفکیک زباله در فومن، ماکلوان و ماسوله ارائه شود. اداره محیط‌زیست شهرستان نیز موظف است آخرین گزارشات از وضعیت پسماند را صحت‌سنجی کند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.