مشهد- سرپرست شرکت بتن و ماشین قدس رضوی از آغاز احداث پروژه مسکن زوج‌های جوان توسط این شرکت در مشهد خبر داد.

پروژه احداث مسکن جوان در مشهد کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، مهندس عباس شیرمحمدی بیان کرد: کارفرمای این پروژه، معاونت عمران و موقوفات آستان قدس رضوی است که اجرای کامل عملیات ساختمانی شامل ابنیه، تاسیسات برقی و مکانیکی را شرکت بتن و ماشین قدس رضوی به عنوان پیمان‌کار بر عهده دارد.

وی ادامه داد: قرارداد پروژه احداث مسکن جوان از اردیبهشت ماه سال ۹۶ به شرکت ابلاغ شده و مدت پیمان آن نیز حدود ۲۴ ماه است.

شیرمحمدی، مبلغ اولیه پیمان این قرارداد را حدود ۲۲۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمامی عملیات اجرایی احداث این پروژه شامل خاک‌برداری و گودبرداری، آرماتوربندی کف و اجرای فونداسیون، اجرای اسکلت و سفت‌کاری، اجرای تاسیسات آب، برق و گاز و همچنین نازک‌کاری و اجرای عملیات زیباسازی و فضای داخلی ساختمان توسط شرکت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: زیربنای ساختمان مذکور در حدود ۲۳ هزار متر مربع بوده و قرار است ۱۲ بلوک ۴ طبقه و ۵ طبقه احداث شود.

شیرمحمدی با اشاره به تاکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر افزایش تعامل میان شرکت‌های تابعه گفت: بر اساس استراتژی مدون و اهداف تعریف شده برای تمامی موسسات و شرکت‌های وابسته به آستان قدس رضوی، افزایش تعامل کاری میان بخش‌های مذکور، همواره جزء برنامه‌های اصلی بوده و به طور قطع از تولیدات سایر شرکت‌های آستان قدس نظیر هبلکس، سنگ و... استفاده خواهد شد.

سرپرست شرکت بتن و ماشین قدس رضوی ادامه داد: با توجه به ابلاغ قرارداد این پروژه از سوی معاونت فنی و عمران موقوفه آستان قدس رضوی به این شرکت، از تمام ظرفیت کاری شرکت برای افزایش سرعت عمل و کیفیت در کار استفاده خواهیم کرد و قسمت عمده توان ماشین‌آلات شرکت و مجتمع تولید اعم از بتن، مصالح، قطعات بتنی و همچنین بخش فنی و مهندسی و اجرایی شرکت در خدمت پروژه قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که پیش‌بینی می‌شود، نزدیک به ۷ هزار متر مکعب بتن در عیارهای مختلف تولید و در ساخت این بنا استفاده شود، افزود: در ساخت این پروژه حدود ۱۵۰۰ تن آرماتور و میلگرد نیاز است و همچنین نزدیک به ۱۸ هزار متر مربع قالب‌بندی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.