ساری- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اقدامات ویژه این اداره کل در زمینه عملیات راهداری و ایمن سازی محورها در فصل تابستان و به منظور افزایش ایمنی محورها خبر داد.

عملیات راهداری تابستانه در مازندران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، عباسعلی نجفی افزود: مازندران به دلیل شرایط  طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال خصوصاً فصل تابستان، گردشگران و مسافران بسیاری را از سراسر کشورمان پذیرا بوده و از این رو محورهای مواصلاتی استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد می باشند.

وی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و اضافه کرد: با شروع فصل تابستان، عملیات راهداری و ایمن سازی محورها شامل روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده  انتظامی و اطلاعاتی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی شتاب بیشتری گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

وی یادآور شد: مرکز اطلاعات راههای مازندران نیز با دو شماره ۱۴۱ (گویا) و  ۳۳۳۲۲۳۲۰-۰۱۱  پاسخگوی مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای مازندران می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.