از شهریوری که این سند تصویب شد، این دروس حذف گردید. به این دلیل این تغییرات ناشی از اجرای این سند است که از سمت دولت بر اجرای آن پافشاری می‌شود. در واقع، این سند راه نفوذ فرهنگ غرب را بر کشور ما باز می‌کند. این‌ رویدادها بدون برنامه نیستند و به هدف نفوذ در اعتقادات مردم وارد شده‌اند.

پیاده سازی بی سروصدای سند ۲۰۳۰ آغاز جنگ فرهنگی در درون نظام

   به گزارش «قدس آنلاین»،  حسن شوندی، استاد دانشگاه کرج در خصوص سند آموزشی ۲۰۳۰ اذعان داشت:

«چندین مورد در این رابطه قابل تأمل است. ما یک سند تحوّل آموزش‌وپرورش داریم که این جا سؤال است که چرا این سند مسکوت مانده و به سمت سندهای بین ‌المللی مانند ۲۰۳۰ که قطعاً وابستگی به مراکز قدرت و سلطه جهانی دارند، روی آورده‌ایم و در حال پیاده‌سازی بی‌سروصدای آن هستیم!؟ اگر قرار است مواردی خلاف فرهنگ خود انجام ندهیم، پس چرا چنین قراردادی را امضا کرده‌ایم. می‌توانستیم راه خود را با همان سند تحول آموزش‌وپرورش ادامه دهیم. تعدادی می‌گویند که اجرای برخی از موارد این سند اختیاری است اما چرا به دنبال دریافت گزارش‌های متوالی از ما هستند که آیا موارد این سند به طور کامل اجرا می‌شود یا خیر!؟

مانند سند برجام که آنها تعهد داده‌اند که در انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ما را کمک نمایند اما هیچگاه این کار را نکردند. در واقع ما تعهدی دادیم که هر چیزی بر زیان ما باشد، نپذیریم. اما در حال حاضر خلاف آن در حال اجرا است.»

وی در همین راستا تصریح کرد:

«آنها به دنبال نفوذ فرهنگی هستند. اگر این روش پیاده شود و فرهنگ تغییر یابد، ما ناخواسته سرباز فرهنگ غرب خواهیم شد تا آنجا که تا جنگ فرهنگی داخلی پیش خواهیم رفت.»

شوندی پیرامون تغییرات نامحسوس رخ داده در کتاب‌های آموزش حاضر افزود:

«قطعاً تغییراتی مانند حذف دروس شهیدپروری مانند درس شهید حسین فهمیده از اثرات این قرارداد است.

از شهریوری که این سند تصویب شد، این دروس حذف گردید. به این دلیل این تغییرات ناشی از اجرای این سند است که از سمت دولت بر اجرای آن پافشاری می‌شود. در واقع، این سند راه نفوذ فرهنگ غرب را بر کشور ما باز می‌کند. این‌ رویدادها بدون برنامه نیستند و به هدف نفوذ در اعتقادات مردم وارد شده‌اند.»

شوندی در پایان افزود:

«ما بهترین نوع دموکراسی را در کشورمان داریم. اینکه می‌گویند این نوع قراردادها آسیبی به فرهنگ نمی ‌رساند یا از ناآگاهی است و یا به دنبال انحراف در کشور هستند. در ضمن این سند بدون طی روندهای قانونی به اجرا گذارده شده است. در حالیکه نه در شورای عالی انقلاب فرهنگی و نه در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده است. اما به صورت محرمانه تصویب شده و متأسفانه برخلاف طی موازین قانونی در حال اجرایی شدن می‌باشد. افرادی که امروزه سخن از قانون‌مداری می گویند، چطور این امور غیرقانونی را انجام می دهند!؟ از همه مهمتر، مقام معظم رهبری فرمودند که این سند مطلقاً جایز نیست که اجرا شود. یعنی اینکه قانوناً و شرعاً نمی‌توان آن را اجرا کرد. اصرار بر اجرای آن یک نوع فرار از قانون است. لذا، تعمّدی آگاهانه یا ناآگاهانه در اجرای سند ۲۰۳۰ وجود دارد که با اجرای آن و با گذشت زمان، ذائقه‌ مردم تغییر کرده و فرهنگ ما به سمت غرب و بی‌ثباتی رفته و کشور دچار گسستگی اعتقادی و فرهنگی خواهد شد.»

منبع: استادنیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.