معاون پارلمانی و حقوقی دانشگاه آزاد گفت: تعداد امضاء نمایندگان حامی اقدامات رئیس هیات موسس و امنای این دانشگاه در مجلس شورای اسلامی به ۲۱۴ نفر افزایش یافت.

افزایش نمایندگان حامی اقدامات جدید مدیریتی در دانشگاه آزاد

   به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از دانشگاه آزاد منادی گفت: چندی پیش و در ادامه رویکرد جدید مدیریتی در این دانشگاه از  سوی دکتر ولایتی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تهیه نامه ای از اقدامات مدبرانه وی برای ارتقا جایگاه و سامان بخشیدن به حوزه های مختلف حمایت قاطع کرده و خواستار ادامه این روند شدند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۲۱۴نماینده مجلس شورای اسلامی از هر سه فراکسیون اصولگرایان، مستقل و امید با امضا این نامه حمایت خود را اعلام کردند که بی تردید این اقدام نمایندگان می تواند فرصت مغتنمی را برای دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های پیش بینی شده فراهم کند.

معاون پارلمانی و حقوقی دانشگاه آزاد تاکید کرد: این دانشگاه تمام تلاش خود را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، برنامه ها و سیاست های پیش بینی شده از سوی ریاست هیات امنا و موسس دانشگاه و ارتقا هرچه بیشتر جایگاه علمی و پژوهشی به کار خواهد گرفت.

منادی افزود: باتوجه به مشکلات دانشگاه از قبل قانون سنجش و پذیرش، اکثر نمایندگان بر استقلال آزمون پزشکی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد برای ایجاد فرصت و شانس مجدد برای جوانان مشتاق تحصیل در رشته های پزشکی و دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه و همچنین حمایت مالی از این دانشگاه از طریق صندوق توسعه ملی و دیگر حمایت های قانونی مجلس تاکید کرد.

متن نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«احتراما اعلام می دارد جایگاه و اهمیت علم و دانایی به عنوان رکن اصلی پیشرفت و تعالی بر کسی پوشیده نیست، ارزش انسان در آموزه های اسلامی و قرآنی به دانش اوست، دانشی که باعث رشد و سعادتمندی دین و دنیای انسان شود.

در این راستا به عنوان یک مجموعه علمی مردم نهاد دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ با پیشنهاد فقید سعید مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و موافقت و حمایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تاییدات مقام معظم رهبری و مسئولان وقت تاسیس شد و منشا خدمات ارزشمند علمی، پژوهشی، اقتصادی و فرهنگی شد.

ارتحال جانسوز رئیس هیات موسس و هیات امنا این دانشگاه باعث شوک در جامعه به ویژه در میان اعضا بزرگ خانواده دانشگاه شد، در چنین شرایطی انتصاب حضرتعالی که چهره ای علمی و دانشگاهی شناخته شده، مقبول و مورد اعتماد امام، رهبری عزیز و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار همیشه در صحنه انقلاب و امام و رهبری بود، با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یادآوری اثر بخش بودن این دانشگاه در حکم ایشان مایه مباهات و امتنان است.

همچنین از اعضا هیات موسس و امنا در انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی و تحولات اخیر در هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، به خصوص انتصاب رئیس دانشگاه (دکترنوریان) که از اقدامات شایسته و در خور توجه جنابتان است نیز تشکر می کند.

بیان راهبردهای مدیریتی در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقا هرم هیات علمی، جذب نخبگان و توجه جدی به توسعه شرکت های دانش بنیان در راستای سند برنامه های پنج ساله توسعه و سند چشم انداز ۱۴۰۴ برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد حمایت و پشتیبانی ما است.

سلامتی و دوام عمر مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزونتان را برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسالت داریم.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.