شهرکرد-دکتر ارسلان خالدی فر گفت:پروژه کلینیک تخصصی این بیمارستان از بهمن ماه سال ۹۴ آغاز و با صرف اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال هم اکنون در آستانه بهره برداری است.

کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) اردل به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری و هیئت همراه عصر امروز از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اردل با حضور در بیمارستان بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید دکتر ارسلان خالدی فردر گفتگو اختصاصی با قدس آنلاین، از پیشرفت ۹۰ درصدی کلینیک تخصصی بیمارستان اردل خبر داد و افزود: به زودی این کلینیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خالدی فر تاکید کرد: پروژه کلینیک تخصصی این بیمارستان از بهمن ماه سال ۹۴ آغاز و با صرف اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال هم اکنون در آستانه بهره برداری است.

وی، تعداد تخت های فعال بیمارستان امام رضا(ع) اردل را ۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: ضریب اشغال تخت این مرکز حدود ۶۰ درصد است.

دکتر خالدی فر تصریح کرد: قریب به ۱۲۰ نفر از پرسنل مجموعه در بخش های مختلف این بیمارستان شامل: جراحی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان مشغول به خدمت هستند.

وی با اشاره به کمبود متخصص زنان و زایمان و اطفال و حضور نامنظم این متخصصین برای تامین پزشک متخصص این بیمارستان قول مساعد داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از خرید دستگاه سونوگرافی برای این مرکز درمانی خبر داد و با توجه به کمبود متخصص رادیولوژی برای حضور متخصصین این رشته  نیز قول پیگیری داد.

دکتر خالدی فر در خاتمه از روند ارائه خدمات و اجرای بسته خدماتی دولت در قالب ارتقاء هتلینگ در بخش های دیالیز، اتاق عمل، زایشگاه، وضعیت موجود اظهار رضایت نموده و امکانات این مجموعه را مطلوب ارزیابی نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.