بردسکن- مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن در اولین مراسم شب قدر در مسجد جامع این شهر ضمن تسلیت ایام ضربت خوردن مولای متقیان و فرارسیدن شهادت آن حضرت به فضیلت لیالی قدر پرداخت.

حرکت کردن  حول محور ولایت نجات بخش بشریت در همه حوزه ها است

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام علیرضا زارعی  با بیان اینکه رمز بندگی خدا و  سعادت بشریت محبت ، معرفت و اطاعت از  ولایت اهل بیت است گفت: تامادامی که بشریت  حول این ۳ محور حرکت کنند هیچ مشکلی در جامعه اسلامی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه ولایت اهل بیت به ظاهر نمی تواند ما را به  اهداف خود  برساند گفت: عده ایی امروز به نام اهل بیت به جامعه  تشیع ضربه وارد می کنند که برماست  مطیع و پیرو واقعی اهل بیت باشیم.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بردسکن عنوان کرد:  امروز تبعیت از ولایت فقیه و متصل به ولایت اهل بیت  ما را می تواند در همه عرصه ها موفق بدارد که نمونه بارز آن حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود که به ندای رهبری لبیک گفتند.

حجت الاسلام زارعی حضرت علی (ع) را  بهترین اسوه و الگوی شیعیان  بیان کرد و گفت: هرکجا که حول محور ولایت حرکت کرده ایم برکات و آثار خوبی نصیب مردم شده است. 

وی عنوان کرد: حرکت کردن و همراه بودن با ولایت افتخار ملت است و مردم ایران همانطور که در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه حماسه بیادماندنی را خلق کردند  با حضور گسترده خود در مراسم شب های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ دندان شکنی را به اقدام تروریست ها و بدخواهان نظام خواهند داد.

وی اظهارداشت: ملت ایران  با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ولایت مداری  خود را همچنان به اثبات خواهند رساند و یک  عمل عبادی را انجام خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه بردسکن به اقدام تروریستی اخیر در تهران اشاره کرد و گفت: این حرکت دارای دو پیام بود  یکی اینکه کشور ایران به برکت خون مطهر شهدا از یک امنیت و آسایش بالایی برخوردار است و با این ترقه بازی ها هیچ خللی در اراده آنها بوجود نخواهد آمد و استوار تر از گذشته با وحدت و انسجام بیشتر  اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: امروز عده ایی دانسته و یا ندانسته حرف هایی را  مطرح می کنند که به نوعی آب به آسیاب دشمن می ریزند و عنوان می کنند که چه ضرورتی دارد مدافعان حرم در سوریه به شهادت برسند.

وی خطاب به این افراد که زبان درازی می کنند گفت: اگر مدافعان حرم نباشند امروز شاهد حضور گروههای دیگر تروریستی در اقصی نقاط کشور بودیم.

وی عنوان کرد: امروز می بینیم در کشورهای اطراف ما چه ناامنی وجود دارد و اما ایران اسلامی در امنیت کامل بسر می برد.

حجت الاسلام زارعی اظهارداشت:عده ایی فقط در جهت تضعیف جایگاه ولایت فقیه، روحانیت و نیروهای ارزشی و انقلابی حرکت می کنند و دشمن را در اهداف شوم خود امیدوار می کنند.

وی با بیان اینکه نامه مولای متقیان به مالک اشتر امروز به عنوان یک منشور کشورداری ثبت شده است گفت:  هنوز شخصیت  امیر المومنین (ع)  به درستی  برای جامعه به ویژه نسل جوان معرفی نشده است که می طلبد دراین حوزه بیشتر کارشود.

مدیر حوزه علمیه بردسکن با اشاره به اینکه امام صادق (ع) بیان کرده اند که در شب  ۱۹ رمضان مقدرات و در شب ۲۱ تثبیت و در شب ۲۳ رمضان اعمال  ما به امضاء امام زمان می رسد گفت: لحظه به لحظه شب های قدر را باید قدر بدانیم و ارتباط خود را با خدا بیشتر کنیم.

 درپایان توسط حسن صادقپور یکی از مداحان اهل بیت  مراسم مرثیه سرایی و قرآن برسر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.