مشهد- رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر در سه حادثه رانندگی و امدادرسانی به چهار مصدوم این حوادث در روز سه شنبه خبر داد.

۴ حادثه دیده سوانح رانندگی توسط امدادگران هلال احمر امداد رسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین، حسن گودرزی در این رابطه اظهار کرد: برخورد پراید با موتور سیکلت در سحرگاه سه شنبه یکی از این حوادث رانندگی بود که در کیلومتر ۴ محرو خلیل آباد- بردسکن رخ داد.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی افزود: براثر این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان به علت شدت جراحات و ترومای سر و قفسه سینه به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر منتقل شد.

وی با اشاره به حادثه دیگر رانندگی در روز گذشته در استان بیان کرد: در حادثه دیگری یک دستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده در کیلومتر ۱۲ محور خلیل آباد- بردسکن برخورد کرد که امدادگران پایگاه خلیل آباد هلال احمر با حضور به موقع مصدوم را که دچار ترومای پا و کتف شده بود به بیمارستان خاتم انبیا(ص) خلیل اباد انتقال دادند.

گودرزی ادامه داد: حادثه برخورد خاور با خودرو وانت نیز در کیلومتر ۱۸ محور رشتخوار- تربت حیدریه به وقوع پیوست که راننده خودرو وانت دچار مصدومیت جزئی شد و مورد درمان سرپایی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.