یزد - نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد با اشاره به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در استان از تهیه و تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان خبر داد.

نقشه جامع سرمایه گذاری استان یزد تدوین می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی نمازی در نشست هماهنگی تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان، هدف از  انجام این کار را شناسایی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و روش های تامین و جذب منابع مالی آنها در بخش های مختلف و تسریع در اجرای طرح های سرمایه گذاری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این نقشه در راستای دسترسی به سند چشم انداز توسعه استان تدوین می شود؛ افزود: شناسایی شرکت های داخلی وخارجی، نهادهای ملی و بین المللی برای جذب تسهیلات خارجی ( فاینانس) و بستر سازی برای بازیابی فرصت های سرمایه گذاری از دیگر اهداف تهیه این نقشه می باشد.

مدیر کل اموراقتصادی و دارایی خواستارهمکاری و همراهی دستگاههای اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری در تدوین و عملیاتی شدن نقشه جامع سرمایه گذاری و همچنین نظارت این مرکز بر این موضوع شد و گفت: دستگاهها برای تحقق این هدف باید طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری خود را با در نظر گرفتن منابع مالی لازم ارائه کنند.

نمازی با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح  گفت: در نشستی که در آینده با حضوراستاندارومقامات استان و مدیران دستگاههای اجرایی خواهیم داشت این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و فرایند تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری را نهایی خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری یزد هم در این نشست از توجه ویژه اداره کل امور اقتصادی و دارایی به مباحث سرمایه گذاری خبر داد وگفت: تهیه نقشه جامع سرمایه گذاری یکی از نیاز های استان در این بخش می باشد.

 سید حسین دشتی  آمادگی استان را برای اجرای این طرح اعلام کرد و اظهار داشت: این کار باید با همکاری مدیران استان انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.