۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 538861

باشگاه استقلال در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و فیفا اعلام کرده است «سرور جپاروف» بازیکن این باشگاه است و حق حضور در تیم دیگری را ندارد.

ماجرای نامه باشگاه استقلال به فیفا چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال به شدت پیگیر بازگشت سرور جپاروفی است که فصل گذشته با استقلال قرارداد بست ولی به خاطر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات، به صورت قرضی به سپاهان پیوست.

باشگاه استقلال در نامه ای به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال و فیفا اعلام کرده است جپاروف بازیکن این باشگاه بوده و در صورت حضور در تیم دیگری، از وی شکایت خواهد شد.

روزبه وثوق احمدی سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: باشگاه استقلال نیم فصل سال گذشته از ثبت قرارداد بازیکن محروم بود ولی از عقد قرارداد محروم نبود. به همین خاطر این باشگاه قرارداد جپاروف را بست ولی به خاطر محرومیت از ثبت، این بازیکن به صورت قرضی راهی سپاهان شد.

وی تاکید کرد: به همین خاطر جپاروف بازیکن استقلال محسوب می شود. اگر این بازیکن در داخل ایران به تیم دیگری برود، ما پیگیر پرونده وی خواهیم بود و اگر این بازیکن به تیم خارجی بپیوندد، فیفا نامه استقلال را پیگیری می کند. با این حال به خاطر اینکه هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده است و هنوز جپاروف با تیم دیگری قرارداد نبسته، نمی توانیم کاری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.