بجنورد- فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۳ دستگاه خودپرداز قاچاق به  ارزش یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و دستگیری یک  نفر در این رابطه خبر داد .

کشف سه دستگاه خودپرداز قاچاق در بجنورد 
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی و کنترل در شهرستان بجنورد به یک  دستگاه کامیون باری ایسوزو مشکوک که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی ، اقدام به توقیف کامیون می‌ کند.
این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مأموران در بازرسی از کامیون موفق به کشف  تعداد ۳ دستگاه خودپرداز فاقد اسناد گمرکی و دستگیری یک نفر در این رابطه شدند . 
فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی  های به عمل آمده به بزه  انتسابی اعتراف کرد ، افزود: متهم همراه با کالای مکشوفه  و یک دستگاه کامیون ایسوزو جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند .
سردار علیرضا مظاهری با بیان اینکه ارزش کالای مشکوفی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال براورد شده بیان داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه قاچاق کالا و ارز که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می آورد به شدت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده این گونه موارد موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.