شهرکرد-مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری در راستای ایجاد اشتغال های خانگی ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات با هدف اشتغال ۶۶۰ نفر در استان پرداخت می شود.

۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش اشتغال های خانگی پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس جزایری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در خصوص اهداف و استراتژی های توسعه مشاغل خانگی گفت: ایجاد و تثبیت اشتغال و توسعه کسب و کارهای خانگی و محلی در بستر زنجیره ارزش مربوط و اشتغال پایدار از جمله اهداف توسعه مشاغل خانگی می باشد.

وی افزود:در سال جاری ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قالب طرح های پشتیبان تا سقف ۱۵ نفر و به ازای هر نفر ۵۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

جزایری در ادامه با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد اشتغال گفت: ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین برنامه های مسئولان استان در سال ۱۳۹۶ با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در سال جاری در راستای ایجاد اشتغال های خانگی ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات با هدف اشتغال ۶۶۰ نفر در استان پرداخت می شود.

وی در خصوص تعاونی های فعال در بخش کشاورزی و صنعت گفت: ۲۴۰۰ تعاونی فعال در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات  در استان  وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.