۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: 539086

سرپرست دانشگاه‌آزاد با صدور حکمی مشاور رئیس دانشگاه در امور آموزشی را منصوب کرد.

دو انتصاب جدید در دانشگاه آزاد

به گزارش قدس آنلاین،   ‌در متن این حکم آمده است:

جناب آقای فرهاد حسین زاده لطفی
با اهدا سلام و تحیات
بر خود فرض می دانم از زحمات و تلاش های صمیمانه و مجدانه جنابعالی در دوران مسئولیت حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی نمایم و با توجه به تجارب و دانش ارزشمند شما، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان " مشاور رئیس دانشگاه در امور آموزشی" منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان قادر باشید وظایف خطیری را که بر عهده شما گذارده می شود به نحو مطلوب و مورد رضای حق به انجام برسانید.

علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

 

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با صدور حکمی، علیرضا رهایی را به عنوان آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد. در متن حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای علیرضا رهایی
با اهدا سلام و تحیات
نظر به اهمیت حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی در برنامه های راهبردی دانشگاه و با عنایت به سوابق ارزنده علمی، آموزشی، پزوهشی و مدیریت دانشگاهی شما، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت "معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی " دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌نمایم. امید است با با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب سرمایه های انسانی شایسته دانشگاه و پیاده سازی فرآیندهای مورد نیاز این حوزه با استفاده از آخرین یافته های دانشگاه های روز دنیا، به کارگیری فناوری های نوین و ایجاد یک سیستم نظارتی علمی و دقیق و برخط، امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه را سروسامان بهتری بخشید.

آرزو دارم در اجرای این وظایف سنگین و امور خطیر موفق و موید باشید.

علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.