اراک- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دستور مقام معظم رهبری مبنی بر توقف سند ۲۰۳۰ استقلال فرهنگی کشور را از نابودی نجات داد.

دستور رهبری مبنی بر توقف سند ۲۰۳۰ استقلال فرهنگی کشور را از نابودی نجات داد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسینی امروز در این باره اظهار کرد: ۲۰۳۰ سندی است که استقلال فرهنگی ایران را نشانه گرفته و اهداف پلید و شومی در پشت پرده آن نهفته است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی همیشگی خود و علم به اهداف و مقاصد شوم طراحان این سند، در اردیبهشت ماه مخالفت خود را با اجرای این سند در کشور اعلام فرمودند، اما متأسفانه دولت به این تذکر معظم‌له توجهی نکرده و در توقف آن تعلل کردند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دستور مقام معظم رهبری مبنی بر توقف سند ۲۰۳۰ استقلال فرهنگی کشور را از نابودی نجات داد، خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت در هنگام امضای سند ۲۰۳۰ اطلاعات درستی از مفاد آن منتشر نکرد، نمایندگان مجلس به دلیل عدم اطلاع از محتوای این سند نتوانستند به موقع از جایگاه نظارتی خود استفاده کرده و با آن مخالفت کنند، اما بعد از آشکار شدن محتوای این سند، ۴۷۰ نفر از نمایندگان مجلس خواستار توقف اجرایی این سند شدند که در نهایت شب گذشته مقام معظم رهبری با دستور اکید توقف این سند خفت بار را خواستار شدند و حجت را همه تمام کردند.

وی ادامه داد: کوتاهی و غفلت مسئولان دولت موجب شد که شخص رهبری به این مسئله ورود پیدا کنند که این مسئله جای بسی تأسف است و انتظار می‌رود مسئولان پس از این در امضا چنین سندهای بین‌المللی حساسیت بیشتری به خرج داده و به راحتی زیر بار امضای هر سندی نروند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.