شیراز- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از اعطای نشان خادم افتخاری حضرت شاه‌چراغ (ع) به برگزیدگان جشنواره رضوی در سطح ملی خبر داد.

نشان خادم افتخاری شاه‌چراغ (ع) به برگزیدگان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اعطا می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد سلامی با اشاره به اینکه در حوزه تولید محتوا درباره شخصیت گهربار شاه‌چراغ (ع) اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در سال گذشته جشنواره هنری و ادبی شاه‌چراغ (ع) برگزار شد که یکی از بخش‌های این جشنواره، بخش شعر و داستان کودک و نوجوان بود و به جمع‌آوری محتوای علمی و ادبی درباره حضرت شاه‌چراغ (ع) انجامید.

وی ادامه داد: امسال نیز برای اولین بار همایش علمی - پژوهشی حضرت شاه‌چراغ (ع) باهدف تولید آثار علمی و دقیق درباره این شخصیت، به همت آستان با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی - هنری امام رضا(ع) برگزارشده است که امیدواریم آثار باکیفیت بسیاری از این جشنواره به دست آید.

وی بابیان اینکه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تمام قوت از برپایی باشکوه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و مراسم اختتامیه آن استقبال می‌کند، اظهار داشت: آستان احمدی و محمدی(ع) این امکان را دارد که به برگزیدگان این جشنواره در سطح استانی و ملی، نشان خادم افتخاری حضرت و بسته‌های هدیه معنوی متبرک اهدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.