بسیاری از خریداران خودرو نگران آن‌ هستند که با بودجه کم برای خرید خودرو انتخاب‌های کمتری دارند، این درحالیست که این محدودیت فقط در ذهن آن‌ها وجود دارد و در بازار خرید و فروش خودرو کشور، با بودجه 25 میلیون تومانی نیز با گزینه‌های متعددی وجود دارد.

خودروهایی که با ۲۵ میلیون‌تومان می‌توانید بخرید!

به گزارش قدس آنلاین، اگر برای خرید خودرو ۲۵ میلیون تومان پول دارید، مواردی نظیر رنو تندر، رانا، پژو ۲۰۶ صندوقدار، فولکس گل و... می‌توانند در لیست انتخابی شما قرار داشته باشند. نکته حائز اهمیت آن است که بسیاری از این خودروها کارکرده بوده و می‌بایست دقت بسیار بالایی در خرید آن‌ها داشته باشید. در ادامه جدولی از خودروهای مناسب با بودجه ۲۵ میلیون تومانی را مشاهده می‌کنید:
http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1396/3/25/736558_217.jpeg
همانگونه که در جدول فوق ملاحظه می‌‌کنید با بودجه ۲۵ میلیون‌تومان می‌توان خودروهایی با سن پایین نیز خریداری کرد و این امر منوط به دانش و آگاهی کافی خریدار از بازار خودرو است.

این ‌اتومبیل‌ها که همگی از تولیدات شرکت‌های ایرانی هستند علیرغم اینکه ممکن است از کیفیت سواری، موتوری و یا تعدد آپشن کمتری برخوردار باشند، اما اغلب از سوی خریداران نسبت به خودروهای با کارکرد بالا و یا قدیمی ترجیح داده شده‌اند که ریشه این موضوع را می‌توان در فراوانی لوازم‌یدکی خودروهای ایرانی و همچنین وجود قطعات بدنه دانست.

اثبات این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که می‌بینیم بعضی از شرکت‌های بیمه‌ای حتی از ارائه خدمات بیمه بدنه به خودروهایی این‌چنینی سر باز می‌زنند.

منبع: روزنامه جام جم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.