وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ضعف دستگاه های اجرایی کشور را با مشکل مواجه می کند.

ضعف دستگاه های اجرایی کشور را با مشکل مواجه می کند

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های درمانی استان البرز، با اشاره به اینکه کار اجرایی کردن بسیار سخت است، اظهار کرد: همیشه مطالبه کردن کار راحتی است در حالی که به همگان ثابت شده کار اجرایی کار سختی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر دستگاه اجرایی ضعیف عمل کنند کشور با مشکلات مواجه می شود، گفت: سیاسیون تلاش کنند تا ضعف ها از میان برداشته شود و این مهم با بصیرت انجام خواهد شد نه تخریب.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هرچه قدرت دولت بیشتر باشد، بر عزت کشور افزوده می شود، گفت: تخریب دولت کشور را با ناامنی مواجه می کند.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه پروژه های خوبی امروز در البرز افتتاح شد، گفت: طی سه سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان استان البرز تحولات خوبی انجام شده است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه سرانه تخت بیمارستانی در البرز از ٤ دهم درصد به ١.٦ درصد افزایش داشته است، گفت: تلاش ها باید در حوزه بهداشت و درمان بیش از گذشته باشد.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری به حاشیه های سفر قبلی خود به البرز اشاره کرد و افزود: در بازدید از یک بیمارستان گفته بودم که وضعیت بیماران خوب نیست این مسئله برای تخریب دولت های پیشین مطرح نشده است.

وی ادامه داد: برخی نسبت به سخنان ما واکنش نشان داده و از این سخنان تعبیر به کم لطفی نسبت به دولت های گذشته کرده بودند در صورتی که چنین نبود.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه معتقدیم تحولات اخیر حوزه درمان باید ٣٠ سال پیش به وقوع پیوست، گفت: فرقی میان دولت ها نیست همه باید به مردم خدمت کنند.

قاضی زاده هاشمی در ادامه ضمن قدردانی از حضور ٨٠ درصدی مردم البرز در انتخابات، گفت: البرز مهاجرپذیرترین استان کشور است و بیشتر مهاجران در مناطق حاشیه ای زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات نشان از امید به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز طی سال های اخیر ارتقا پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که بیمارستان های کمالشهر و فردیس در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

قاضی زاده هاشمی بر ورود بخش خصوصی به حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: سرمایه گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخورددار است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه رفاه اجتماعی از نظر دولت در اولویت قرار دارد، گفت: همه باید برای رفاه اجتماعی مردم تلاش کنند چون این مردم ثابت کرده اند که ارزشش را دارد.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری تاکید کرد: طرح تحول سلامت اداری افتخار دولت و مجلس است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.