مسوولان پرسپولیس موفق شدند 4 پرونده شکایت از این باشگاه در فیفا را برطرف کنند و مشکلی از این بابت تیم را به خطر نخواهد انداخت.

خبر خوش برای هواداران/ چهار پرونده شکایت خارجی ها از پرسپولیس بسته شد

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که پرسپولیس با مدیریت علی اکبر طاهری تا به امروز توانسته شرایط مثبتی از نظر مالی برای این تیم به وجود بیاورد، آنها در تازه ترین اقدام موفق شدند پرونده 4 بازیکنی که از این تیم در فیفا شکایت کرده بودند را برطرف کنند.

جونیور تادئو، مهاجم برزیلی ناموفق این تیم که با بدن ناآماده‌اش و حضور در تمرینات این تیم به سوژه رسانه‌ها و هواداران تبدیل شده بود و بعد از جدایی  به واسطه قرارداد یک سال و نیمه‌ای که داشت با شکایت به فیفا موفق شده‌ بود رای را به سود خود کند، اکنون با پیگیری مسوولان باشگاه و کمیته حقوقی این تیم با مختومه شدن پرونده‌اش مواجه شد و خطری از سوی این بازیکن پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

دیگر بازیکنی که بعد از جدایی، پرسپولیس  را محکوم کرده بود فرناندو گابریل است؛ هافبکی که علیرغم عملکرد فنی مناسب به دلایل بی‌انضباطی‌اش از سوی برانکو ایوانکوویچ در لیست مازاد قرار گرفته بود تا او نیز به فیفا شکایت ببرد و از این حیث پرسپولیس را با مشکل مواجه کرده بود که البته پرونده او نیز بسته شد تا دومین موفقیت کمیته حقوقی و مدیریت باشگاه را ثبت کند.

روبرتو دسوزا را شاید هواداران پرسپولیس هم به خاطر نیاورند! هافبک برزیلی که در بدو حضورش در این تیم با پارگی رباط مواجه شد و بر همین اساس از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا او نیز با شکایت به فیفا و بی توجهی مسوولان وقت این تیم مشکل مالی سنگینی بر دوش پرسپولیس قرار دهد که در تازه‌ترین اقدام این تیم پرونده این بازیکن نیز بسته شد.

و در نهایت مارکو سپانوویچ، هافبک مونته نگرویی که در فصل سیزدهم به جمع پرسپولیس اضافه شد و با پوشیدن پیراهن شماره هشت محبوب در آن زمان حاشیه زیادی شکل داد. او با تنها یک بازی حضور در زمین بدترین عملکرد را به خود اختصاص داد و بعد از جدایی نیز با شکایت به فیفا خواهان غرامت شد که اکنون پرونده او نیز بسته شد تا پرسپولیس بابت این چهار پرونده خیالش راحت شود. 

بسته شدن 4 پرونده‌ای که در آن ردپای هواداران این تیم نیز که حضوری جالب توجه در کمک‌های هواداری و حضور در سامانه این باشگاه داشتند نیز دیده می‌شوند تا با مشارکت آنها این باشگاه از خطراتی که این روزها فوتبال ایران را به شدت بابت محرومیت و سقوط تهدید می‌کند، در شرایط فعلی نجات یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.