خطیب جمعه باخرز گفت: تقویت سپاه و بسیج و دیگر عناصر انقلابی از مهم‌ترین خواسته‌های مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام بود.

ضرورت تقویت سپاه و بسیج/معادلات آمریکا بر هم خورده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ مهدی امجدی زاده امام‌جمعه شهرستان باخرز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی (ع) باخرز برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان و تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، به ابطال سند ۲۰۳۰ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ابطال سند ۲۰۳۰، یک مسئله بسیار مهمی بود که در هفته گذشته اتفاق افتاد و باید از این اقدام اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورا تقدیر کرد.

وی افزود: امیدواریم این کار، آغازی بر اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری محض از مقام معظم رهبری و مراجع اعظام تقلید در تمام مسائل مهم کشور باشد که این راه نجات کشور از آسیب‌هاو مشکلات خواهد بود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزارن و مسئولان نظام اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار از چند مسئله که در کشور اتفاق افتاده است گلایه کردند. به عنوان مثال موضوع منافع تخیلی در تقابل با منافع ملی و هویت ملی، یکی از موضوعاتی بود که توسط ایشان در این دیدار مطرح شد.

وی گفت: منافع ملی ما در واقع همان هویت ملی است و هویت ملی ما در مبارزه با استکبارستیزی است.

خطیب جمعه باخرز با اشاره به مسئله تحریم s ۷۲۳ توسط آمریکا بعد از انتخابات اخیر اظهار داشت: این طرح آمریکا، یک طرح برای تقابل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه خاورمیانه است.

خطیب جمعه افزود: امروز عناصر اقتدار کشور مانند نیروی قدس سپاه پاسداران، در عرصه سیاست بین‌المللی، تمام معادلات آمریکا در منطقه را بر هم زده است واین یک اقتدار برای نظام است. تقویت سپاه و بسیج و دیگر عناصر انقلابی از مهم‌ترین خواسته‌هایمقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام بود که باید به این امر توجه بیشتری شود.

انتصاب مسئولین توانمند و کارآمد در شهرستان باخرز از دیگر نکاتی بود که توسط حجت‌الاسلام‌ امجدی زاده به آن اشاره شد و ایشان از مسئولین دولت خواستند افرادی را برای تصدی مسئولیت به شهرستان بفرستند که توانایی لازم برای اداره یک مجموعه در منطقه را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.