شهرکرد-امام جمعه شهرکرد اولویت اول کشور را امنیت،اشتغال و تولید ملی برشمرد و دولتمردان را توصیه به تحقق نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و دولتمردان در چند روز اخیر شد

رئیس جمهور و دولتمردان باید تبعیت محض از ولی فقیه زمان داشته باشند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از شهرکرد،حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در  مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد ودرخطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آیات و روایات معتبر اسلامی گفت:باید دنبال هوشیاری جامعه و جوانان باشیم چرا که دشمن در صدد است بین مردم،جوانان و ولایت فقیه زمان مان مقام عظمای ولایت شکاف و خدشه وارد نماید.

نکونام در ادامه خاطر نشان ساخت: به دولت و دولتیان توصیه می کنم اوامر و فرمایشات رهبری را نصب العین قرار داده و با عمل به وظایف قانونی خود  و همانطور که معظم له در دیدار با دولتمردان فرمود،مهمترین عامل محرک و پویائی در دولت شخص دکتر روحانی ریاست جمهوری می باشد.

امام جمعه شهرکرد:نیاز فعلی جامعه امروز را امنیت،اشتغال و تولید ملی برشمرد و به دولت آینده تذکر داد: اولویت اول ایجاد بستر مناسب در یک فضای کاملا" آرام ایجاد اشتغال برای جوانان و تولی ملی و بالا بردن توانمندی مردم در همه عرصه ها بلاخص عرصه اقتصاد می باشد.

نکونام با انتقاد شدید از دوقطبی های کاذب در کشور بعد از انتخابات تصریح کرد: انتخابات دیگر تمام شد و امروز همه باید حول محور ولایت فقیه حرکت نموده و امورات کشور اسلامی باید با نگاه و رهنمودهای  مقام معظم رهبری تنظیم و تدوین شود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد مهم‌ترین دغدغه این‌روزهای اهل تقوا را بهره‌مندی از روزهای ماه مبارک رمضان و لیالی قدر دانست و ادامه داد: این اوج غفلت است که این ماه بگذرد و انسان تلاشی برای تغییر در خود نکند.
 نکونام با اشاره به اینکه رمز ماندگاری در طول تاریخ  پیروی از ولایت است، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) پس از رسول اکرم(ص) در عالم خلقت بی‌نظیر است و ما باید در همه حال از این بزرگوار الگوگیری کنیم.

وی از اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس سخن گفت و افزود: روز قدس ایستادگی در برابر دشمن و نه گفتن به سه ضلع از دشمنان یعنی آمریکا، صهیونیست‌، عربستان و هم‌پیمانان آن‌ها  است.
 امام جمعه شهرکرد ادامه داد: با شرکت در راهپیمایی روز قدس برای همیشه یک نه عملی به صهیونیست‌ها و کسانی که جرأت بازگو کردن جنایات آن‌ها را ندارند خواهیم گفت.

نکونام در خاتمه همگان را به حضور در راهپیمائی روز قدس دعوت کرد و افزود: در جمعه آینده که روز قدس نام گرفته بار دیگر منویات حضرت آقا را جامه عمل خواهیم پوشاند و ثابت خواهیم کرد: اسرائیل رفتنی و نابود شدنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.