بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: انجام عملیات تروریستی اخیر در مجلس و حرم امام راحل برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بود.

عملیات تروریستی تهران برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با تاکید بر اینکه مردم از این ترقه بازی ها نترسند، افزود: تروریست ها فکر می کردند که با چهار تا ترقه بازی می توانند در کشور ناامنی ایجاد کنند که کور خوانده اند.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز قدس ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تو دهنی محکم به اجانب و مستکبران خواهد بود.

وی اظهار کرد: مردم از این ترقه بازی ها نترسند چراکه جمهوری اسلامی ایران در پناه امام مهدی (عج) است.

یعقوبی به شهادت امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: امام علی(ع) مظهر عدالت، صداقت، انسانیت، شجاعت و رافت بود.

وی با طرح این سوال که چرا امیرالمومنین را به شهادت رساندند؟ توضیح داد: پاسخ این سوال از سوی یک مسیحی این بوده که امام علی(ع) به دلایل عدالتش به شهادت رسید.

به گفته وی عدالت امیرالمنین مو را از ماست بیرون می کشد.

خطیب نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه شخصیت امام علی(ع) از عبادت و عدالت شکل گرفته است، تصریح کرد: امام علی(ع) با عبادت خود در ابتدا به خودسازی رسید و سپس با عدالت خود جامعه را مدیریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیری خود ساخته نباشد نمی تواند جامعه را مدیریت کند.

وی تاکید کرد: اگر امروز می بیینیم که مستکبران عالم بر گرده مسلمانان سوار شده اند به علت این بوده است که برخی از افراد در آن زمان نتوانستند حکومت علوی را تحمل کنند و زیر بار حاکمان جور رفتند.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه امیر المومنین هم انقلابی بود و هم از انقلابیون دفاع می کرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که مسئولان بچه حزب اللهی و انقلابی ها را دریابید چرا که این افراد پشتوانه نظام هستند و آن ها را کنار نگذارید.

وی افزود همانطور که اباذر در زمان امام علی(ع) یک عنصر عادل و انقلابی بود که در مقابل دشمنان ایستاد و می توان گفت ایشان یک آتش به اختیار بوده است.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته در محضر مقام معظم رهبری بودیم و ایشان اشاره فرمودند که باید سه مورد اسلامی، ایرانی و انقلابی بودن را با هم باید داشته باشیم، ادامه داد: ملت ایران این سه مورد را با یکدیگر دارند چراکه آن ها هویت ملت ماست.

یعقوبی با اشاره به اینکه هر تصمیمی که گرفته شود اما با این سه مورد مغایرت داشته باشد آن برنامه و تصمیم لغو است، بیان کرد: مشاهده کردیم که شورای انقلاب فرهنگی کاری کارستان انجام داد و سند ۲۰۳۰ را لغو کرد.

وی تصریح کرد: این امر نشان دهنده آن است که خبرهایی که به معظم له می رسد درست است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.