شهرکرد-عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رفتار استاندار در عجبم چرا با مدیران ضعیف و نالایق برخور نکرد و نسبت به تعویض آنها هیچ اقدامی نمی کند!

نماینده مردم شهرکرد برای استاندار و مدیران ارشد دولتی خط و نشان کشید

به گزارش قدس آنلاین، اردشیر نوریان دهکردی نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی روز در نشست شورای برنامه ریزی استان از استاندار و مدیران ارشد دولتی در استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با پایان دولت یازدهم مدیران عالی استان دیگر رغبت و انگیزه ای برای ادامه کار ندارند و برخی بی‌خیال و بی‌انرژی می‌شوند که این مسئله در کشور و البته به صورت جدی‌تر در استان چهار محال و بختیاری قابل مشاهده است.

نوریان دهکردی تصریح کرد:متاسفانه برخی مدیران زمانی که به پایان دوره کاری خود می‌رسند پنچر شده و دیگر آن آتش و حرارت اولیه دوران تصدی بر مسئولیت خویش را ندارند که بنده همین جا توصیه میکنم با این قبیل رفتار بشدت باید برخورد شود و همکاران بنده در مجلس شورای اسلامی بدنبال راه چاره ای برای این معضل بزرگ خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی مسئولیت و تکالیف یک مدیر را همانند یک امانت در دست آن‌ها دانست و گفت: مدیران باید همواره تا پایان دوره کاری دولت یازدهم همچنان با انرژی و خلاقیت به کار خود ادامه دهند

نوریان تأکید کرد: گاهی شرایطی وجود دارد که جذب اعتبارات توسط مدیر امکان‌پذیر نیست که در این صورت مدیردیگر مسئول نیست ولی در صورتیکه مدیر ناتوان باشد و ظرفیت‌های فنی و اجرایی وجود نداشته باشد، استاندار موظف به تعویض مدیر مربوطه است.

وی جذب سرمایه و ورود سرمایه‌گذار به استان را باعث توسعه استان دانست و گفت: برای وقوع این امر ابتدا باید یک حاشیه امن برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: تیم اقتصادی استان باید حرفه‌ای باشد و فهم سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

نوریان با اشاره به اینکه ملاقات کردن با یک مدیرکل در چهارمحال و بختیاری تبدیل به یک مصیبت شده، تصریح کرد: باید همواره در کاهش بروکراسی ادارای تلاش کرد.

وی با اشاره به رخداد حادثه تروریستی مجلس  در تهران،تصریح کرد: این حادثه نشان داد که در صورت غفلت و سهل‌انگاری هیچ عرصه‌ای از کشور نمی‌تواند ازاین‌دست حوادث مصون بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.