رشت- پیکر مطهرمدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری صبح شنبه با حضور وزیر اطلاعات در رشت تشییع شد.

پیکر شهید امنیت با حضور وزیر اطلاعات در رشت تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، پیکر مطهرمدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری صبح شنبه بر دستان مردان و زنان گیلانی در رشت تشییع شد.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در سپاه ناحیه مرکزی رشت مبداء حرکت شهدای گیلان در مراسم تشییع نخستین شهید وزارت اطلاعات در مبارزه با جنایتکاران تکفیری حضور یافت و همراه با سایر اقشار مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گیلان در مراسم بدرقه شکوهمند پیکر مطهر شهید امنیت در رشت شرکت کرد.

مردم استان گیلان امروز بار دیگر نشان دادند در هر رنگ و لباسی با تأسی از رهبر و مقتدایشان امام خامنه‌ای در صف مبارزه با دشمنان اسلام و ایران و ولایت حضور دارند و به رسم تجدید پیمان با آرمان‌هایی که بارها و بارها آن را امضاء کرده‌اند شهیدی دیگر را از معراج 8000 شهید گلگون کفن دفاع مقدس و مدافع حرم برای پرواز به آسمان بدرقه کردند.

همچنین شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید عزیز با حضور چند هزار نفری مردم استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد. در این مراسم که اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان سخنرانی و ذکر مصیبت کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.