دروازه‌بان کروات پرسپولیس، مهدی طارمی را به عنوان زلاتان ابراهیموویچ ایرانی نامید و عنوان کرد او می‌تواند در دینامو بدرخشد.

واکنش رادوشویچ به حضور طارمی در دینامو؛ مهدی ابراهیموویچ ایرانی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت اسپورت کرواسی، بعد از درخشش مهدی طارمی در پرسپولیس و تیم ملی ایران، صحبت‌هایی مبنی بر لژیونر شدن مهاجم ایران در حالی به گوش رسید که او یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. 

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس، درباره مهدی طارمی گفت: طارمی ستاره بزرگ فوتبال ایران است و او کلاس فوتبالی‌اش را به خوبی نشان داده است. دینامو برای اینکه بتواند دوباره سلطه و قدرت خود را در فوتبال کرواسی ثابت کند، نیاز به چنین بازیکنانی دارد.

مهدی طارمی در تیم برانکو ایوانکوویچ بهترین گلزن سرخ‌پوشان تهرانی محسوب می‌شود. این مهاجم 24 ساله طی 19 بازی در تیم ملی ایران موفق شده است 10 گل به ثمر برساند. طارمی این فصل طی 45 بازی رسمی برای پرسپولیس 30 گل به ثمر رسانده است و 7 پاس گل نیز فراهم کرده است.

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان گفت: اگر طارمی به دینامو بیاید اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. او در کنار سردار آزمون در تیم ملی ایران مهاجم اصلی به حساب می‌آید و من فکر می‌کنم که او می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در دینامو داشته باشد. من طارمی را با زلاتان ابراهیموویچ می‌توانم مقایسه کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.